Przegląd dodatków do gry World of Tanks

World of Tanks mods

Zawsze aktualne modyfikacje do gry World of Tanks


Aktualna łatka na serwerze EU: 0.9.8
Informacje o „większych” aktualizacjach modyfikacji znajdziecie na naszym Fanpage’u

W Pobieralni można znaleźć nieco więcej modyfikacji do gry – LINK.

Instalacja modyfikacji: większość modyfikacji kopiujemy do folderu world_of_tanks/res_mods/(patch)/

* Instalując modyfikacje zawsze czytaj instrukcję w opisie. Nie wszystkie modyfikacje instaluje się w jednakowy sposób.

* Modyfikacje dopiero działają po restarcie klienta gry – mody najlepiej instalować przy wyłączonej grze.

* Zaleca się instalować zawsze najnowsze wersje modyfikacji, po wyjściu nowych łatek – kopiuj/wklej ze starszych wersji do nowszych(przykładowo z folderu /0.9.7/ do /0.9.8/ ) może powodować problemy w czasie gry. Przed samą instalacją warto sporządzić kopię folderu „res_mods”.

* Niektóre z paczek są spakowane w typie kompresji 7zip(.7z), jest to o wiele mocniejsza kompresja od standardowego rar/zip, niektóre programy do kompresji plików(winrar/winzip/winace) mogą mieć przy tym problemy(błędy kompresji, puste foldery po rozpakowaniu) – w takim przypadku do rozpakowania należy użyć najnowszej wersji programu 7zip do wypakowania paczki.

UWAGA! Wszystkie modyfikacje są sprawdzane jednak autor strony nie odpowiada za ewentualne problemy w czasie użytkowania podanych modyfikacji.

Dom1n blog


FAQ - najczęściej zadawane pytania odnośnie modyfikacji
Pytanie: Modyfikacja *** nie działa, co zrobić?
Odpowiedź: Trzy rzeczy:
1. Sprawdź, czy zainstalowałeś/aś odpowiednio modyfikację – nie każdą instaluje się tak samo,
2. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję modyfikacji,
3. Sprawdź w oficjalnym wątku danej modyfikacji lub w komentarzach pod wpisem, czy problem nie został wcześniej rozwiązany.


Pytanie: Czy kolejność instalacji modyfikacji ma znaczenie?
Odpowiedź: Zazwyczaj nie. Jeśli dajmy na to połączone mają być modyfikacje typu hitzones wraz z XVM, ikonami i celownikiem, to nie będzie żadnego problemu. Ewentualnie może zdarzyć się konflikt w czasie łączenia kilku bardziej rozbudowanych modyfikacji, w takim przypadku każdy z modów musi zachować swoje główne pliki skryptów, aby mogły w pełni funkcjonować i ze sobą współgrać.


Pytanie: Ok, ponoć kolejność instalacji mniejszy modów nie ma znaczenia, więc dlaczego pojawiają się informacje o nadpisywaniu plików w czasie instalacji?
Odpowiedź: Zdarza się to w dwóch przypadkach:
1. Kiedy układ folderów obu modyfikacji jest ten sam – nie znaczy to jednak, że używają tych samych plików,
2. Posiadają te same skrypty ładujące(przykładowo _init_.pyc) – w takim przypadku nie ma znaczenia jakie skrypty ładujące będą znajdować się w folderze modyfikacji zakładając, że wszystkie zainstalowane modyfikacje są przystosowane do najnowszej wersji gry.


Pytanie:Zainstalowałem sobie mod z ikonami, jednak ikony są odwrócone – jak to zmienić?
Odpowiedź: Na chwilę obecną jest niestety tylko jeden sposób, czyli poprzez instalację XVM lub jego przyciętej wersji(np. XVM Light albo Kodos hitlog only), po instalacji xmv’a(lub jego przyciętej wersji) otwieramy plik „battle.xc”(w notatniku lub rozbudowanym edytorze np. Notepad++) i zmieniamy:

"mirroredVehicleIcons": true,

na

"mirroredVehicleIcons": false,

Pytanie: Czym się różni SniperLowFPS fix + MaxFarplane od zwykłego MaxFarplane?
Odpowiedź: SniperLowFPS fix + MF to fix, który usuwa lag w przejściu do trybu snajperskiego, dodatkowo jest on zaopatrzony w mod MaxFarplane(jako dodatek), natomiast sam MaxFarplane zwiększa tylko zasięg rysowania oraz usuwa mgłę(szczegółowy opis można znaleźć pod opisem modów). Jeśli nie masz problemów z lagami w trybie snajperskim, to zaleca się instalację zwykłego MF(jeśli w ogóle zachodzi taka potrzeba).


Pytanie: Czy możesz coś zmienić w modyfikacji ***?
Odpowiedź: Należy pamiętać o tym, że autor wpisu utworzył tylko kilka z modyfikacji na liście, reszta jest aktualizowana/zmieniana przez ich własnych autorów, więc nie zawsze jest możliwość zmiany/poprawy jakiejś funkcji.


Pytanie: Kiedy będzie aktualizacja moda ***?
Odpowiedź: Sytuacja jest podobna jak w poprzednim pytaniu, autor wpisu śledzi tylko niektóre oficjalne wątki i nie posiada informacji na temat aktualizacji wszystkich modyfikacji. Żeby ewentualnie dowiedzieć się więcej możesz zajrzeć do oficjalnego wątku danej modyfikacji.


Pytanie: Czy autor wpisu jest jakoś powiązany z WG?
Odpowiedź: Nie, autor wpisu jest takim samym graczem jak każdy inny, jedynie udostępnia listę wybranych modyfikacji.


Pytanie: Dodasz mod *** do listy?
Odpowiedź: Propozycje są brane pod uwagę ale nie gwarantuje to ich zamieszczenia na liście.


Pytanie: Przy wypakowaniu hitzonesów pojawią się błędy, czy paczka została źle spakowana?
Odpowiedź: Do rozpakowania paczek z rozszerzeniem .7z należy używać programu 7zip. Hitzones’y najczęściej są pakowane właśnie w tym typie kompresji.


Pytanie: Dlaczego Niektóre mody(np. hitzones) nie są na mediafire?
Odpowiedź: Ponieważ pliki ponad 250mb przekraczają rozmiar „darmowych pobrań” z mediafire i ich pobieranie jest limitowane, dlatego jako źródło do pobrania jest podany alternatywny serwer.


Pytanie: Możesz wrzucić mod *** na inny serwer?
Odpowiedź: Nie, nie ma takiej potrzeby. Mediafire jest na chwilę obecną jednym z najlepszych darmowych(choć w naszym przypadku na licencji PRO) serwisów do udostępniania plików, posiada również wsparcie dla menadżerów pobrań oraz w razie komplikacji pliki są przesyłane na serwer zastępczy. Okazjonalnie(bardzo rzadko), może się zdarzyć, że nie da się pobrać danego pliku – w takim przypadku należy po prostu spróbować za kilka minut, ewentualnie spróbować pobrać przez inną przeglądarkę.


Pytanie: Dlaczego mod *** nie jest po polsku?
Odpowiedź: Tłumaczone są tylko wybrane modyfikacje w oparciu o możliwość samego przetłumaczenia.


Pytanie: Chcę coś zmienić w XVM, gdzie mogę sprawdzić co i jak?
Odpowiedź: Można zmienić samemu opierając się o polską dokumentację albo zwyczajnie zapytać w wątku na polskim subforum – Link.


Pytanie: Chciałbym/chciałabym zrobić własną modyfikację „6th sense”, gdzie znajdę informacje jak to zrobić?
Odpowiedź: Informacje te można znaleźć w poradniku – Link
Nieoficjalna lista zakazanych modyfikacji - kliknij, aby rozwinąć
  • Laser pointer – Modyfikacje dodające „celowniki laserowe” do luf lub kopułek pojazdów – Przykład.
  • Usunięte korony drzew – Modyfikacje usuwające liście z drzew, krzaki lub całkowicie usuwające florę – Przykład.
  • Free Camera mod – Modyfikacja umożliwiająca swobodne poruszanie się kamerą po całej mapie(nie dotyczy FreeCamera dla trybu powtórek).
  • Hitboxes skins – Modyfikacja zmieniające zwykłe modele pojazdów na „szklane” modele, zawierające zaznaczone wszystkie najważniejsze moduły – Przykład.
  • Tracer hacks/mods – Modyfikacje zmieniające w jakikolwiek sposób ślady wystrzałów dział(tzw. „tracery”).
  • Modyfikacje automatyzujące użycie zwykłych gaśnic czy zwykłych skrzynek naprawczych.
  • Auto shoot – Modyfikacje umożliwiające automatycznie strzelanie.
  • Auto Aim – Modyfikacje automatyzujące proces strzelania w słabe punkty na pojazdach, w tym aimboty.
  • Foliage remover – Modyfikacja „oczyszczająca” widok celownika, po zastosowaniu modyfikacji drzewa/krzaki nie zasłaniają celu – Przykład.
  • Modyfikacja pokazujące czas przeładowania(aktualny wraz z odliczaniem) nad pojazdami wroga lub na minimapie.
  • Boty wszelkiego rodzaje niezależnie od zastosowania.

Uwaga! Należy pamiętać o tym, że nie jest to oficjalna lista modów „zakazanych” od Wargaming, informacje na temat tych modyfikacji zostały pobrane z for i innych źródeł(są one jednak wielokrotnie potwierdzone).


Hitzones

Ikony

Celowniki

Damage Panel

Tweaker

Inne


Lista modyfikacji

KR’s Contoured HitZones 0.9.8

Wersja Hitzones’ów, w której miejsca trafień są wskazane przez białe obrazki. Ponadto spaced-armor jest wyznaczony specjalnymi konturami z przekreślonymi liniami.

korean random's contoured hit zones

Spis czołgów objętych modyfikacją
  • Wszystkie tiery 10-te oraz 9-te
  • Tiery 8 z nacji ZSRR, Chiny, Japonia, Francja
  • M6A2E1, T69, T34 heavy, T28, T49, BDR G1B, ARL 44, AMX 12t, ARL V39, AMX 13 75, IS

Instalacja: Kopiujemy folder vehicles z paczki do res_mods/(patch)/
Aktualizowano dnia: 30/05/2015

Dla klienta HD Dla klienta SD Źródło


Contoured Hitzones by dendyt 0.9.6.73

Miejsca, w które należy strzelać nie są zaznaczone całymi kolorami, tylko konturami, czołgiści(załoga) są oznaczeni żółtymi ikonami.

contoured hitzones by dendyt

Oznaczenia:
DziałoZałogaZbiornik paliwa
Słabe punktySilnikAmunicja
Spis czołgów objętych modyfikacją
UWAGA! – w niektórych łatkach mogą być wprowadzone większe zmiany, przez co aktualizacja niektórych modeli może się opóźnić – oznacza to, że kilka pojazdów z listy ewentualnie może nie być w konkretnej wersji moda.

ZSRR
Czołgi ciężkie: KV-1, KV-1S, KV-2, KV-220, KV-3, KV-5, IS, IS-3, IS-4, IS-6, IS-8, ST-1, T-150, Churchill III
Czołgi średnie: A-43, A-44, Matilda IV, KV-13, T-34, T-34-85, T-43, T-44, T-55, T-62A, Obiekt 416, Obiekt 140
Czołgi lekkie: Valentine II
Niszczyciele czołgów: ISU-152, Obiekt 268, Obiekt 263, Obiekt 704, SU-85, SU-100, SU-100M1, SU-101, SU-122-54, SU-122-54, SU-152
Artylerie samobieżne: Obiekt 212, Obiekt 261, SU-14

Niemcy
Czołgi ciężkie: E-75, E-100, Lowe, Maus, Tiger, Tiger P, Tiger II, VK3001(H), VK3601(H), VK4502(A), VK4502(P)
Czołgi średnie: E-50, E50 Ausf.M, Indien Panzer, Leopard 1, Leopard Prototype A, Panther II, Panther, PZ III/IV, PZ IV, PZ IV-V, T-25, VK3001D, VK3002DB, VK3001(P)
Czołgi lekkie: PZ 38H 735, VK2801
Niszczyciele czołgów: Dicker Max, Ferdinand, JagdPz IV, JagdPanther, JagdPanther II, JagdPz E-100, JagdTiger, JagdTiger 8.8cm, StuG III
Artylerie samobieżne: GW Panther, GW Tiger, GW E-100

USA
Czołgi ciężkie: M48A1, M6, M6A2E1, M103, T1 Heavy, T14, T29, T32, T34, T57 Heavy, T110E5
Czołgi średnie: M26 Pershing, M46 Patton, M4A3E2, M4A3E8 Sherman, Ram II, T20, T54E1, T69, Super Pershing
Czołgi lekkie: Chafee, T71
Niszczyciele czołgów: T18, T25 AT, T25\2, Т28, Т28 Prototype, Т30, Т95, T110E3, T110E4
Artylerie samobieżne: M12, M40/43, T92

Francja
Czołgi ciężkie: AMX M4(1945), AMX 50 100, AMX 50 120, AMX 50B, ARL 44, B1, BDR 1GB, FCM 50t
Czołgi średnie: Bat-Chatillon 25t, Lorraine 40t
Czołgi lekkie: AMX 13 90, AMX 38, AMX40, Hotchkiss H35
Niszczyciele czołgów: ARL V39, AMX AC Mle 1946, AMX AC Mle 1948, AMX50 Foch, AMX Foch 155
Artylerie samobieżne: Lorr. 155 51,Lorr. 155 50,Bat.Chat. 155

Wielka Brytania
Czołgi ciężkie: Black Prince, Caernarvon, Churchill I, Churchill VII, Conqueror, FV215b
Czołgi średnie: Matilda Black Prince, Comet, Centurion, Centurion 7/1, FV4202
Niszczyciele czołgów: AT 2, AT 7, AT 8, AT 15, Chuchill Gun Carrier, FV215b 183, Tourtoise

Chiny
Czołgi ciężkie: 110, 112, 113, IS-2, WZ-111-4
Czołgi średnie: Typ T-34, T-34-1, T-34-2, Typ 58, Typ 59, WZ-120, WZ-121
Czołgi lekkie: Type 62, WZ-131, WZ-132

Instalacja: Kopiujemy folder vehicles z paczki do res_mods/(patch)/
Aktualizowano dnia: 14/02/2015

Pobierz mod Pobierz mod – torrent Źródło


Shaded Hitzones by dendyt 0.9.6.73

Obecnie jest to najbardziej „szczegółowa” modyfikacja do WoT typu Hitzones – wyraźnie są zaznaczone słabe punkty pojazdów w postaci boxów z przerywanymi liniami.

shaded hitzones by dendyt

Oznaczenia:
DziałoZałogaZbiornik paliwa
Słabe punktySilnikAmunicja
Spis czołgów objętych modyfikacją
UWAGA! – w niektórych łatkach mogą być wprowadzone większe zmiany, przez co aktualizacja niektórych modeli może się opóźnić – oznacza to, że kilka pojazdów z listy ewentualnie może nie być w konkretnej wersji moda.

ZSRR
Czołgi ciężkie: KV-1, KV-1S, KV-2, KV-220, KV-3, KV-5, IS, IS-3, IS-4, IS-6, IS-8, ST-1, T-150, Churchill III
Czołgi średnie: A-43, A-44, Matilda IV, KV-13, T-34, T-34-85, T-43, T-44, T-55, T-62A, Obiekt 416, Obiekt 140
Czołgi lekkie: Valentine II
Niszczyciele czołgów: ISU-152, Obiekt 268, Obiekt 263, Obiekt 704, SU-85, SU-100, SU-100M1, SU-101, SU-122-54, SU-122-54, SU-152
Artylerie samobieżne: Obiekt 212, Obiekt 261, SU-14

Niemcy
Czołgi ciężkie: E-75, E-100, Lowe, Maus, Tiger, Tiger P, Tiger II, VK3001(H), VK3601(H), VK4502(A), VK4502(P)
Czołgi średnie: E-50, E50 Ausf.M, Indien Panzer, Leopard 1, Leopard Prototype A, Panther II, Panther, PZ III/IV, PZ IV, PZ IV-V, T-25, VK3001D, VK3002DB, VK3001(P)
Czołgi lekkie: PZ 38H 735, VK2801
Niszczyciele czołgów: Dicker Max, Ferdinand, JagdPz IV, JagdPanther, JagdPanther II, JagdPz E-100, JagdTiger, JagdTiger 8.8cm, StuG III
Artylerie samobieżne: GW Panther, GW Tiger, GW E-100

USA
Czołgi ciężkie: M48A1, M6, M6A2E1, M103, T1 Heavy, T14, T29, T32, T34, T57 Heavy, T110E5
Czołgi średnie: M26 Pershing, M46 Patton, M4A3E2, M4A3E8 Sherman, Ram II, T20, T54E1, T69, Super Pershing
Czołgi lekkie: Chafee, T71
Niszczyciele czołgów: T18, T25 AT, T25\2, Т28, Т28 Prototype, Т30, Т95, T110E3, T110E4
Artylerie samobieżne: M12, M40/43, T92

Francja
Czołgi ciężkie: AMX M4(1945), AMX 50 100, AMX 50 120, AMX 50B, ARL 44, B1, BDR 1GB, FCM 50t
Czołgi średnie: Bat-Chatillon 25t, Lorraine 40t
Czołgi lekkie: AMX 13 90, AMX 38, AMX40, Hotchkiss H35
Niszczyciele czołgów: ARL V39, AMX AC Mle 1946, AMX AC Mle 1948, AMX50 Foch, AMX Foch 155
Artylerie samobieżne: Lorr. 155 51,Lorr. 155 50,Bat.Chat. 155

Wielka Brytania
Czołgi ciężkie: Black Prince, Caernarvon, Churchill I, Churchill VII, Conqueror, FV215b
Czołgi średnie: Matilda Black Prince, Comet, Centurion, Centurion 7/1, FV4202
Niszczyciele czołgów: AT 2, AT 7, AT 8, AT 15, Chuchill Gun Carrier, FV215b 183, Tourtoise

Chiny
Czołgi ciężkie: 110, 112, 113, IS-2, WZ-111-4
Czołgi średnie: Typ T-34, T-34-1, T-34-2, Typ 58, Typ 59, WZ-120, WZ-121
Czołgi lekkie: Type 62, WZ-131, WZ-132

Instalacja: Kopiujemy folder vehicles z paczki do res_mods/(patch)/
Aktualizowano dnia: 23/01/2015

Pobierz mod Pobierz mod – torrent Źródło


XVM 6.1.2(0.9.8)

Bardzo znany dodatek do WoT – umożliwia zmianę wyglądu wielu elementów interfejsu w bitwie jak i również opcjonalnie wyświetla on statystyki graczy.

Niektóre z funkcji:

  • Edytowalne znaczniki pojazdów(markery)
  • Kontrola zawartości panelu gracza
  • Wyświetlanie różnych typów statystyk graczy(eff, wn6, wn7, efektywność na danym pojeździe itp. )
  • Możliwość ustawienia ikon dla konkretnych graczy i klanów
  • Wyświetlanie(i możliwość edycji) zaawansowanych funkcji w panelu przejmowania bazy
  • Dodatkowe funkcje dla minimapy(ostatnia pozycja wroga, wyświetlanie nazw pojazdów itp. )
  • Wyświetlanie dodatkowych informacji w panelu plutonu/kompanii
  • Hitlog(panel wyświetlający informacje o zadanych obrażeniach)
  • Wyświetlanie pinga dla serwerów w garażu
  • Własna ikona szóstego zmysłu(opcjonalnie z dźwiękiem)
  • Zaawansowana edycja wyglądu GUI(tagi niestandardowe)
  • Posiada wbudowany moduł rozszerzenia „karuzeli” dla listy pojazdów

xvm statystyki

Personalizacja XVM

Polski plik readme – instrukcje i informacje

** Pliki .xc należy edytować w aplikacjach, które nie ingerują w kodowanie – tj. przykładowo notatnik, xcpad lub notepad++.

** Standardowym wskaźnikiem wyświetlanym dla efektywności graczy jest WN8, aby zmienić na inne należy użyć odpowiedniego edytora i zmienić wyświetlane wartości według dostępnych tagów(plik readme).


** Aby ustawić własną konfigurację należy przekopiować cały config(folder) do /res_mods/xvm/configs/ następnie zmienić ścięzkę w pliku xvm.xc.sample – przykładowo:

${"configs/@Default/@xvm.xc":"."}

na

${"configs/MojaKonfiguracja/@xvm.xc":"."}

ewentualnie jeśli posiadamy konfigurację w jednym pliku(xvm.xc), to należy przekopiować go do folderu /res_mods/xvm/ i usunąć plik xvm.xc.sample.


** Aby wyłączyć efekt odwrócenia ikon w XVM należy:
1. Otworzyć plik „battle.xc” znajdujący się w /xvm/configs/default/ – przykładowo w notatniku
2. Następnie zmienić wartość:

"mirroredVehicleIcons": true,

na

"mirroredVehicleIcons": false,
Aktywacja oraz włączenie statystyk/szans na wygraną
Standardowo statystyki oraz szanse na wygraną są wyłączone w XVM, aktywować musimy je na oficjalnej stronie modyfikacji.

Proces aktywacji:
1. Wchodzimy na stronę XVM – www.modxvm.com,
2. Klikamy w prawym górnym rogu na „Sign In” i wybieramy [EU] Europe,
3. Logujemy się poprzez portal Wargaming(jeśli jesteśmy już zalogowani na forum/portalu WG, to proces logowania zostaje pominięty),
4. Wybieramy „Activate Statistics„,
5. Następnie klimay na „Settings” i włączamy wybrane przez siebie opcje statystyk/szans.

aktywacja statystyk wot


Poszczególne opcje oznaczają:
Players stat (battle) – statystyki graczy w bitwie
Players stat (awards) – statystyki graczy w podsumowaniu
Players stat (company screen) – statystyki graczy w oknie kompanii
Contacts comments and groups – przypisania komentarzy dla pojedyńczych graczy lub grup
Chance to win – szansa na wygraną
Chance to win (live) – szansa na wygraną aktualizowana na bieżąco wraz z postępem bitwy

* W razie, gdyby statystyki się odpowiednio nie załączyły należy kliknąć na add client, po następnej bitwie wybrane opcje powinny być aktywne.

Aktywacja/Edycja karuzeli czołgów
Standardowo(czyli używając standardowej konfiguracji XVM) przechodzimy do folderu /res_mods/configs/xvm/default, następnie szukamy pliku carousel.xc i zmieniamy wartość:

"rows": 1,

z 1 na 2/3/4 itd. Wartość odpowiada za ilość linii w karuzeli pojazdów – im więcej linii, tym ikony będą mniejsze. Zaleca się nie stosować więcej, niż 3.

W samym pliku możemy również zmieniać inne wartości karuzeli, takie jak zoom(czyli wielkość ikon w komórkach), padding(odległość pomiędzy komórkami), czy nawet możemy usunąć wiadomość „kup czołg” z wolnych slotów zmieniając wartość hideBuySlot z false na true.

Jeśli używamy starego typu konfiguracji(jedno-plikowej), to należy skopiować do siebie do konfiguracji zawartość całego pliku carousel.xc pamiętając o tym, żeby klamra sekcji(mowa o znakach „{}”) była domknięta.

Instalacja: Zawartość paczki(czyli folder res_mods) kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 02/06/2015

Readme PL:Link
Oficjalne wsparcie ENG:Link
Wsparcie PL:Link
Testowe wersje developerskie:Link


Pobierz mod Źródło


XVM updater v2.8

Program automatyzujący proces aktualizacji modyfikacji XVM – umożliwia on przykładowo aktualizację xvm’a z zachowaniem własnej konfiguracji. Opcjonalnie mamy do wyboru inny config lub wersję XVM(w tym nightly).

xvm updater world of tanks

Instalacja: Uruchamiamy aplikację, następnie klikamy „zmień” i wybieramy folder z grą World of Tanks. Następnie wybieramy dodatkowe opcje(opcjonalnie), po czym klikamy na „Instaluj/Aktualizuj”.
Aktualizowano dnia: 18.02.2015

Pobierz mod Źródło


Statistics2 mod 0.9.8

Modyfikacja zaopatrzona w takie funkcje jak:

  • Wyświetlanie rankingu osobistego, Winrate’a oraz sum bitw wszystkich graczy w czasie bitwy
  • Wyświetlanie szansy(przybliżonej) na wygraną
  • Wyświetlanie używanego języka klienta przez graczy

Do tego wszystkiego modyfikacja nie wymaga XVM – działa ona zupełnie niezależnie.

stats no xvm wot   stats no xvm wot 2

Instalacja: Zawartość paczki – folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 02.06.2015

Pobierz mod Źródło


Nikodemsky Contour mod v1.10(0.9.8)

Nieco bardziej zaawansowana modyfikacja ikon dla pojazdów – zawiera graficzne informacje o typie pojazdu, jego nacji i wartości pancerza. Modyfikacja idealnie nadaje się dla początkujących graczy, którzy będą mogli szybciej oswoić się z sytuacją na polu bitwy.

Nikodemsky icon mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


Druid Icon Mod Revisited 0.9.8

Całkiem praktyczna i atrakcyjna wizualnie modyfikacja ikon – typy pojazdów są oznaczone różnymi kolorami.

Druid icon mod revised

Instalacja: Folder gui kopiujemy do World_of_Tanks/res_mods/0.9.8/
Aktualizowano dnia: 28/05/2015

Pobierz mod Źródło


Ashbane/OxM Contour Mod

Jedne z bardziej popularnych zestawów ikon – zawierają szczegółowe informacje dot. pancerza, szybkości, penetracji i wielu innych współczynników, bardzo przydatne do dokładnej analizy bitw.


Ashbane 0.9.8



Oxmaster 0.9.7


Instalacja: Folder 0.9.8 z paczki kopiujemy do World_of_Tanks/res_mods/.
Aktualizowano dnia: 28/05/2015
Źródła: Link / Link

Pobierz ikony Ashbane Pobierz ikony Oxmaster


man1aq Contour Mod(0.9.8)

Modyfikacja ikon cechująca się łagodną kolorystyką i czytelną czcionką.

Oznaczenia:

  • czołgi lekkie/średnie/ciężkie – kolor biały
  • niszczyciele czołgów – kolor niebieski
  • artylerie samobieżne – kolor czerwony

man1aq contour mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


Aslain’s Icon Contour Mod (0.9.8)

Jedna z bardziej praktycznych modyfikacji ikon – umożliwia szybką identyfikację pojazdów na liście.

aslain contour mod

Instalacja: Folder contour z paczki kopiujemy do World_of_Tanks/res_mods/0.9.6/gui/maps/icons/vehicle/
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


Riskynet’s Colored Contour Icons(0.9.8)

Modyfikacja wzorowana na oryginalnych ikonach z gry – dodaje kolory rozróżniające typy pojazdów, ikony nacji oraz gwiazdki dla „pojazdów specjalnych”.

riskynet contour mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/05/2015

Pobierz mod Źródło


TORQue Contour Mod 2.0.0(0.9.7)

Modyfikacja ikon inspirowana modem od Witblitza.

Torque contour mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 05/05/2015

Pobierz mod Źródło


Tomsa’s Contour Icons Mod(Jackhammer’s style) 0.9.8

Następna modyfikacja wzorowana na oryginalnych ikonach z gry – jest ona dodatkowo zaopatrzona w małą czcionkę z podstawowymi informacjami o pojeździe(nazwa/tier).

jackhammer contour mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/04/2015

Pobierz mod Źródło


3D icons with emblems by RaSeven v4.13(0.9.8)

Zestaw ikon „3D” wraz z emblematami, dostępne są w trzech różnych opcjach.

RaSeven 3D icon mod

Instalacja:
Należy najpierw wybrać odpowiedni dla siebie wariant(wersję modyfikacji – A, B, C lub D), następnie folder gui znajdujący się w środku należy skopiować do …/res_mods/0.9.8/

Aktualizowano dnia: 31/05/2015


Pobierz mod Źródło


HakkerLP’s SIMPLE Contour Mod 30V15(0.9.8)

Opis pochodzi z oficjalnego tematu na forum:
Mod jest stworzony, aby ułatwić graczom odróżnianie klas czołgów. Jak wiadomo standardowe ikonki pozwalają tylko na odróżnienie niszczycieli i artylerii od pozostałych rodzajów, moja wersja rozszerza to pole o rozróżnienie czołgów ciężkich od średnich i od lekkich, co pozwala na lepsze i szybsze rozeznanie w bitwie.

Wersja SIMPLE + jest natomiast skierowana dla bardziej wymagających graczy, którym nie wystarcza odróżnienie MT od LT i od HT. Rozszerza informacje o poziom i nazwę czołgów(zależnie od wersji).

HakkerLP icon mod

Instalacja:
Po wybraniu dogodnej dla siebie opcji(czyli folderu z wersją) zawartość(czyli pliki z rozszerzeniem .png) kopiujemy do …\res_mods\0.9.8\gui\maps\icons\vehicle\contour\

Aktualizowano dnia: 30/05/2015


Pobierz mod Źródło


moonio contour icons v1.8(0.9.6)

Całkiem ciekawa i oryginalna modyfikacja ikon – zawiera ona wszystkie podstawowe informacje na temat pojazdów(tier, typ pojazdu, narodowość, ikona typu pojazdu oraz nawet ilość pocisków w działach automatycznych).

Moonio Contour mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki należy skopiować do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 28/03/2015

Pobierz mod Źródło


Crosshair Tools (0.9.8)

Jest to zestaw dodatków do celownika(działające niezależnie), dzielą się one na 4 części:

* Zoom In: zwiększa poziom przybliżenia(tryb snajperski)
* Zoom Out: zwiększa poziom oddalenia kamery(Max ZoomOut)
* Servercross: dodaje rozbudowany(i przede wszystkim optymalny) celownik serwerowy
* NoScroll: uniemożliwia przejście/wyjście z trybu snajperskiego rolką myszki
* Zoom Indicator: niezależny wskaźnik aktualnego przycelowania(zoom)

Zoom indicator mod   Zoom In mod

Instalacja: Folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 28/05/2015
Źródło: Link
* W przypadku celownika serwerowego należy włączyć opcję Włącz celownik serwerowy w opcjach gry.

* Dodatkowe tekstury dla celownika serwerowego można pobrać TUTAJ.


Zoom In Zoom Out Servercross2 No Scroll Zoom Indicator Wszystkie-opcje-w-jednym


Damocles Sword v7.14 Test(0.9.8)

Bardzo ciekawy zestaw celowników(normalny/snajperski/artyleria) od rosyjskiego użytkownika AleksLee, znany głównie z intuicyjnego celownika artyleryjskiego – od niedawna również podzielony na 3 oddzielnie części.

W celownikach Damocles Sword znajdują się między innymi funkcje:

  • Czas przeładowania
  • Skala punktów wytrzymałości
  • Aktualny zoom
  • Minimalistyczny wygląd(celownik snajperski/normalny)
  • Kalkulator efektywnej penetracji
  • Skala amunicji
  • Łatwość edycji w plikach .xml
  • Czas lotu pocisku, zasięg, dystans(celownik artyleryjski)
  • Okręgi pomocnicze, zasięg rozrzutu odłamków, kąt odchylenia(celownik artyleryjski)

Co jest również bardzo istotne – Damocles Sword został podzielony na trzy części, więc możemy używać jednej niezależnie od reszty:

  • Celownik normalny/snajperski
  • Celownik artyleryjski
  • Miernik kąta odchylenia działa

Damocles Sword Arcade   Damocles Sword Arcade 2   Damocles Sword Strategic

Instalacja: Wybieramy jedną z części celownika(lub więcej), następnie folder „0.9.7” kopiujemy do World_of_Tanks/res_mods/
Aktualizowano dnia: 02/06/2015

Pobierz mod Źródło


J1mB0 Arty Crosshair Lite 0.9.8

Prosty celownik artyleryjski od J1mB0 – posiada podstawowe informacje takie:

  • odległość do celu
  • czas przeładowania
  • ilość pocisków

J1mbo arty crosshair light

Instalacja: Plik crosshair_panel_strategic.swf z paczki kopiujemy do folderu World_of_Tanks/res_mods/(patch)/gui/scaleform/
Aktualizowano dnia: 28/05/2015

Pobierz mod Źródło


ProArty v1.09 PL(0.9.8)

Jest to połączenie modyfikacji Minimalistic sights(podstawa celownika), Damocles Sword(wskaźnik rozrzutu działa) oraz Gun Constraints. Mod ma duże możliwości edycji, również jest on w pełni po polsku, więc można nim dowolnie manipulować. Czym ten mod różni się od innych? Przede wszystkim zawartością wielu istotnych informacji, wygodniejszym użytkowaniu artylerii samobieżnych oraz możliwością zmiany kolorów/ustawień wybranych elementów. W zestawie znajduje się również wiele różnych dodatkowych elementów(wskaźniki rozrzutu, siatki celownicze oraz wskaźniki centralne).

Co zawiera celownik:

  • Wykaz punktów wytrzymałości
  • Informacja o czasu ładowaniu pocisku
  • Maksymalny dostępny dystans dla danej artylerii
  • Informacja o odległości celu od artylerii
  • Przybliżony czas lotu pocisku
  • Bardziej widoczny rozrzut pocisku
  • Okrąg wskazujący rozrzut odłamków
  • Okręgi pomocnicze, dla określenia szybkości celu
  • Środkowy wskaźnik(jest możliwość zmiany na inny)
  • Informacja pod jakim kątem jest wychylone działo
  • Kilkanaście różnych typów siatki celowniczej oraz wskaźnika centralnego
  • Kilka różnych typów miernika kąta odchylenia działa(lewo/prawo)
  • Siatka dla celownika(standardowo wyłączona)
  • Ogólne informacje dotyczące samej artylerii(Wysokość, rozrzut odłamków, typ działa, typ pocisków, prędkość pocisków) – można też wyłączyć wyświetlanie tych informacji
  • …mnóstwo możliwości edycji – przezroczystość, czcionka, kolory, położenie panelów itd. wszystko opisane w pełni po polsku

ProArty prezentacja

ProArty opis funkcji

Personalizacja moda ProArty
* Pliki z ustawieniami najlepiej edytować programami typu notatnik lub notepad++, zaleca się nie używać programów typu Word/Wordpad do edycji plików konfiguracyjnych.

* Pliki konfiguracyjne są dokładnie opisane tak, aby można było je samemu edytować – są one w pełni spolszczone.

MSSetting.xml odpowiada za konfigurację celownika.
DM_ugn.xml odpowiada za konfigurację miernika kąta odchylenia artylerii i niszczycieli czołgów.

Wskaźnik centralny lub siatkę celowniczą można ustawić w pliku MSSetting.xml, siatki/wskaźniki niestandardowe można znaleźć w folderze /res_mods/(patch)/gui/scaleform/ms/.


Kręgi pomocnicze(do określenia prędkości celu) można włączyć w pliku MSSetting.xml znajdującym się w /res_mods/(patch)/gui/scaleform/ – nastepnie wartości:

<circlef alpha="0"></circlef>

zamienić na

<circlef alpha="100"></circlef>

oraz

<circleb alpha="0"></circleb>

zamienić na

<circleb alpha="100"></circleb>
Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Uwaga! Modyfikacja nie powinna być nadpisywana innym skryptami o tej samej nazwie – w razie „łączenia” modułów z różnych modyfikacji należy jedynie dodać brakujące pliki z nowej modyfikacji.

Pobierz mod Źródło


J1mB0’s Crosshair Mod 1.49(0.9.8)

Jeden z najbardziej popularnych celowników do World of Tanks – przede wszystkim bardzo praktyczny – pokazuje tak podstawowe informacje jak czas przeładowania, nazwę i odległość wskazywanego czołgu, wytrzymałość czołgu oraz opcjonalnie miernik kąta artylerii(w modzie są również zawarte celowniki dla artylerii).

J1mb0 Crosshair Mod Arcade

J1mb0 Crosshair Mod Sniper

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 28/05/2015

* W przypadku artylerii – folder arty-mode, wybieramy odpowiednią dla siebie opcję(wersję celownika), następnie plik z danego folderu – crosshair_panel_strategic.swf – kopiujemy do World_of_Tanks/res_mods/(patch)/gui/scaleform/


Pobierz mod Źródło


Minimalistic sights 0.9.8

Celownik ten jest „oskubany” ze wszystkich zbędnych bajerów, posiada on tylko najważniejsze informacje.

Minimalistic sights Arcade   Minimalistic Sights Sniper   Minimalistics Sights Strategic

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


MeltyMap’s Math Mod 0.9.8.1

Modyfikacja pochodząca z chińskiego forum, przetłumaczona na język ENG/PL przez RazNaRok’a i aktualizowana obecnie przez kilku różnych modderów – jest to jedna z najbardziej rozbudowanych modyfikacji celownika – posiada wiele szczegółowych informacji przydatnych w czasie bitwy.

Funkcje/cechy MeltyMap’s Math Mod:

  • Minimalistyczny i efektywny
  • Automatyczny DAR dla artylerii
  • Dynamiczny okrąg poprawki na prędkość z wskaźnikiem załadowania dla trybów arcade i snajperskiego
  • Dynamiczne okręgi poprawki na prędkość w trybie artyleryjskim skalowane do wielkości mapy i zoom camery
  • Stare celowniki serwerowe włączane w menu
  • Dokładny wskażnik trafień z timerem
  • Wyświetla aktualny zoom w trybie snajperskim
  • Podaje domyslny czas przeładowania wskazanego celu
  • Podaje szanse wyspotowania gracza przez wskazany cel, procentowo i w kolorze dalmierza
  • Podaje pancerz wskazanego celu w linii celowania
  • Podaje penetracje działa gracza dla danej odległości
  • Kolorowy wskaźnik penetracji z kątem pancerza celu i pocisku, procentowe prawdopodobieństwo penetracji.

Funkcje/cechy MeltyMap’s Protractor Mod:

  • Rozszerza mini-mapę o dodatkowe funkcje
  • Zoom
  • Okrąg zasiegu widzenia, domyślnie 445m, konfigurowalny
  • Zasięg rysowania serwera
  • Linie kątów granicznych dział na mini-mapie
  • Precyzyjny kursor mini-mapy dla artylerii, dostosowuje wielkość do rozdzielczosci ekranu gry
  • Linia celowania dział na mini-mapie
  • Kalkulacja efektywnego pancerza w lini celowania
  • Kąty graniczne dział na ekranie gry
  • Pomarańczowy alert gdy zbliża sie koniec bitwy
  • Zegar czasu rzeczywistego obok licznika czasu bitwy

MeltyMaphsMod Arcade   MeltyMaphsMod strategic   MeltyMaphsMod opis funkcji

Ustawienia

1. Aby włączyć normalne przejście do trybu snajperskiego(czyli także poprzez przesunięcie rolką myszki), otwieramy w notatniku plik NoScroll.xml i zmieniamy:

<noscroll>true</noscroll>

na

<noscroll>false</noscroll>

2. Aby zmienić wartości 10-krotnego przycelowania w trybie snajperskim, otwieramy w notatniku plik ZoomX.xml i szukamy wartości:

<zooms>2 3 4 5 6 7 8 10 12 14</zooms>

następnie zmieniamy je według uznania(musi być konkretnie 10 liczb, nie mniej, nie więcej). W tym samym pliku możemy również wyłączyć kilkukrotne przycelowanie zmieniając pierwszą wartość z true na false.

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 08/06/2015

Pobierz mod Źródło


Deegie’s AimMod 0.9.7

Celownik pochodzi z koreańskiego community, zawiera dość dużo kolorowych animacji przy tym zachowując również dość istotne informacje.

deegie Aims mod

deegie Aims mod sniper   deegie Aims mod strategic

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 16/05/2015

Pobierz mod Źródło


Mjölnir v3(0.9.8)

Rozbudowany celownik od użytkownika _Kriegstreiber_ posiadający wiele rozbudowanych funkcji(znanych z innych modyfikacji).

Przykładowe funkcje:

  • Zmodyfikowany info panel
  • ProTector(kalkulator efektywnego pancerza, zmodyfikowana minimapka, miernik odchylenia działa itd. )
  • Czas przeładowania działa wroga
  • Podstawowe informacje o naszym pojeździe, czyli zapas amunicji, punkty wytrzymałości itd.
  • Wbudowane mody: Zoom In, NoScroll(domyślnie wyłączony), Zoom Out, ServerCross
  • Duże możliwości edycji(poprzez pliki .xml)

mjolnir wot arcade   mjolnir wot sniper

Modyfikację można edytować poprzez pliki:
MjolnirSettings.xml – ustawienia główne celownika.
MjolnirProtector.xml – ustawienia kalkulatora efektywnego pancerza, minimapki, miernika itd.

Instalacja: Folder res_mods z paczki należy skopiować do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 28/05/2015

Pobierz mod Źródło


HARDScope v11.7(0.9.8)

Modyfikacja celownika mająca na celu przybliżyć nieco bardziej realne warunki strzelania z dział czołgów, zawiera on również zestaw siatek historycznych, które można ustawić w opcjach gry.

HardScope

Instalacja: Należy skopiować zawartość paczki(foldery res oraz res_mods do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


Gun Constraints 0.9.7

Niezależny wskaźnik odchylenia kąta działa – możemy używać do każdego celownika.

Gun Constraints wot

Instalacja: Kopiujemy folder res_mods z paczki do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 29/04/2015

Pobierz mod Źródło


Autoaim indication 0.9.7

Niewielka modyfikacja informująca nas o tym, kiedy mamy włączone autocelowanie. Działa niezależnie od używanego celownika.

WoT autoaim indicator

W oryginale modyfikacja posiada dodatkową funkcję – czyli odnajdywanie najbliższego celu za pomocą autocelowania – standardowo ta funkcja jest tutaj wyłączona, jej włączanie odbywa się na własne ryzyko(nie określono jeszcze, czy można uznać tą konkretną funkcję za cheat).

Instalacja: Zawartość paczki – folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 29.04.2015

Pobierz mod Źródło


Damage Panel by Locastan/Stl1te 0.9.8

Prosty panel obrażeń posiadający podstawowe funkcje loga zebranych obrażeń oraz wyświetlający czas naprawy modułów.

locastan damage panel

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 08.06.2015

Pobierz mod Źródło


Damage Panel by GambitER 0.9.7 v2

Bardzo rozbudowana modyfikacja panelu obrażeń, posiada rozbudowany log zebranych obrażeń(w tym typ amunicji, typ obrażeń oraz atakujący pojazd) – ponadto wykazuje krótką informację o czasie przeładowania wrogiego pojazdu, który ostatnio nas atakował.

gambiter damage panel

Instalacja: Kopiujemy folder res_mods z paczki do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 01/05/2015

Pobierz mod Źródło


Mini Damage Panel 0.9.8

Przycięta wersja oryginalnego „Panelu obrażeń”, zawiera wszystkie najważniejsze funkcje takie jak odliczanie do końca naprawienia modułu czy informacje o zebranych obrażeniach. Ponadto jest on bardzo czytelny – ikony modułów oraz załogi sa nieco powiększone więc ich odczytanie nie stanowi żadnego problemu, dodatkowo pojawia się informacja na środku ekranu, w momencie kiedy zapali się nam silnik.

mini damage panel

Instalacja: Kopiujemy folder res_mods z paczki do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod


Zayaz Battle Interface v5.0.5(0.9.6-0.9.7)

Bardzo praktyczny oraz popularny mod zmieniający interfejs – zmienia on lewy damage panel(zawiera również czas naprawy modułów oraz zapisuje zadane nam obrażenia), środkowa część interfejsu jest również nieco zmieniona – pojawił się licznik pocisków na ikonach oraz punkty wytrzymałości pojazdu teraz znajdują się na środku.

zayaz damage panel

zayaz health bar

Uwaga! Zayaz Battle interface posiada panel szybkiej naprawy, który pojawia się w czasie bitwy po naciśnięciu CTRL – może to wejść w konflikt z modyfikacją „Locastan’s HD minimap GEN2″.

Aby rozwiązać problem konfliktu otwórz plik „DPData.xml” znajdujący się w /res_mods/(patch)/gui/scaleform/ i zmień w nim wartość:

repairPanelStyle visible="true"

na

repairPanelStyle visible="false"

Instalacja: Kopiujemy folder res_mods z paczki do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 18/02/2015

Pobierz mod Źródło


WOT Tweaker Plus 0.9.8.1

Bardziej rozbudowana wersja Tweakera dla WoT – w odróżnieniu od zwykłego posiada m.in. możliwość skompresowania tekstur.

wot tweaker plus

Poszczególne opcje według kolejności odpowiadają za:

  • Wyłaczenie wsparcia dla wielu rdzeni(funkcja testowa – może powodować błędy)
  • Wcześniejsze załadowanie(Preload) dźwięków
  • Wysokie detale(rendering, tekstury itd. )
  • Dym z rur wydechowych
  • Dym z wraków pojazdów
  • Płomienie i dym po wystrzale
  • Efekt eksplozji po wybuchu magazynu amunicji
  • Efekt ostrzału pojazdów
  • Efekt wybuchu pojazdów
  • Animacje i efekty przy interakcji z obiektami(płot, budynek etc.)
  • Poruszanie się drzew
  • Chmury
  • Film intro
  • Dodatkowa opcja nie mająca efektu.

Texture repack – jest to kompresja textur gry w locie – im większa wartość, tym mocniej będą skompresowane tekstury. Sama operacja zabiera bardzo dużo czasu(do 2-3 godzin w zależności od sprzętu).

Clear – oznacza powrót do wartości domyślnych.

Ostatnia opcja, czyli „Disable noobs in allied team” nie jest magicznym środkiem na słabych graczy w drużynie. Jest to dodatkowa opcja (żart twórców?) nie mająca żadnego zastosowania.

Instrukcja:
1. WoTTweakerPlus.098.exe kopiujemy do głównego katalogu gry.
2. Uruchamiamy aplikację, wybieramy konkretne ustawienia – aplikacja włącza je „w locie”.

Opcje, które chcemy wyłączyć odznaczamy! Wyjątkiem są dwie pierwsze opcje.

Aktualizowano dnia: 08/06/2015


Pobierz mod


Zayaz Battle Icons

Modyfikacja zmieniająca wygląd ikon ekwipunku(amunicja). Mod działa niezależnie od wersji gry.

zayaz battle icons

Instalacja: Plik BattleShellCooldownButton.swf z paczki należy skopiować do /res_mods/(patch)/gui/scaleform/.
Aktualizowano dnia: ***

Pobierz mod


Kolorowe komunikaty i statystyki sesji 0.9.8

Modyfikacja wykazuje w skrócie statystyki bitw, czyli przykładowo suma kredytów, która pozostała nam po odliczeniu wszystkich wydatków oraz statystyki dotychczasowych bitw(zliczane z 24 godzin) – podlicza całkowitą ilość zdobytych kredytów, dodatkowego doświadczenia itd. Modyfikacja odnosi się również do wiadomości w walce – czołgi są zaznaczone odpowiednim kolorem, podobnie jak komunikaty.

statystyki sesji
statystyki sesji 2

statystyki sesji 3

kolorowe komunikaty

Instalacja: Kopiujemy folder res_mods z paczki do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/05/2015

Pobierz mod Źródło


Locastan’s enchanced HD minimap GEN4 0.9.8.1

Modyfikacja, która rozbudowywuje minimapę na wiele sposobów, niektóre z możliwości:

  • Możliwość szczegółowej konfiguracji minimapy z poziomu pliku XML
  • Możliwość włączenia większej wersji minimapy pod przypisanym klawiszem
  • Ustawianie wielkości wskaźników
  • Ostatnia znana pozycja wroga
  • Wykaz dynamicznego zasięgu widzenia, rysowania, zasięgu artylerii itp.
  • Specjalne ikony wskazujące tier pojazdów
  • Minimapy w wersji HD

Locastan HD Minimap

Wykaz ikon pojazdów

* Plik „Mmap.xml” musi się znajdować w folderze res_mods.
* Korzystanie z map wysokiej jakości może spowodować odczuwalny spadek optymalności gry.

Aby używać standardowych map, zamiast map HD – kopiujemy wszystkie pliki z paczki oprócz folderu spaces.

Personalizacja moda – kod z pliku Mmap.xml w języku polskim – LINK

Aby używać standardowych ikon czołgów należy otworzyć plik Mmap.xml z folderu /res_mods/ i zmienić:

<showminimapsuperheavy>true</showminimapsuperheavy>

na

<showminimapsuperheavy>false</showminimapsuperheavy>

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 08/06/2015

Pobierz mod Źródło


Train wagon visibility mod(0.9.7)

Niewielka modyfikacja zmieniająca kolory wagonów, dzięki czemu są one bardziej widoczne.

train wagon visibility mod

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/04/2014

Pobierz mod Źródło


Damage Indicator – zestawienie

Zestawienie czterech róznych wskaźników obrażeń. Są to zmodyfikowane wersje podstawowego wskaźnika, który niestety nie jest zbyt dokładny. Modyfikacja działa niezależnie od wersji gry.

Accurate Damage Indicator   Sensing Fire

Damage Indicator Dikey93   MeltyMaphsMod Damage Indicator

Instalacja: Plik „DamageIndicator.swf” z wybranej wersji skopiuj do World_of_Tanks/res_mods/(patch)/gui/scaleform/.
Aktualizowano dnia: ***

Pobierz #1 Pobierz #2 Pobierz #3 Pobierz #4


Brak cienia w trybie snajperskim 0.9.6-0.9.7

Niewielka modyfikacja usuwająca otoczkę cienia z trybu snajperskiego.

no shadow wot

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 18/02/2015

Pobierz mod


White Dead Tanks 0.9.8

Niewielka modyfikacja zmieniająca kolor wraków pojazdów na biały.

white dead tanks wot

Od jakiegoś czasu trwa debata na temat legalności modyfikacji – niestety nigdzie nie jest to nigdzie określone jednoznacznie(jedynie zewnętrzny regulamin odnosi się do tego pośrednio), także używanie podanej modyfikacji odbywa się również na własną odpowiedzialność.

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


Reco’s Vertical Techtree 0.9.8

WG postanowiło zmienić drzewko technologiczne w World of Tanks wraz z patchem 0.8.0 – rzecz w tym, że niestety przekombinowali. Użytkownik ReConnaisance postanowił rozwiązać ten problem – stworzył modyfikację, która umożliwia powrót do starego drzewka sprzed nowych(niekoniecznie praktycznych) zmian. Pozmieniał również niektóre układy oraz uczynił same drzewko o wiele praktyczniejszym i atrakcyjnym wizualnie.

Reco Vertical TechTree   Reco VTT

Modyfikacja jest przystosowana głównie do dużych rozdzielczości panoramicznych 16:9/16:10.

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30.05.2015

Pobierz mod Źródło


Kodos Compact Horizontal Tech-tree v1.0(0.9.8)

Modyfikacja „zmniejszająca” standardowe drzewko rozwoju pojazdów do wygodnej wielkości.

kodos compact horizontal techtree

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30.05.2015

Pobierz mod Źródło


Ingame Clock 0.9.7

Niewielka modyfikacja dodająca zegar w hangarze – opcjonalnie również zegar w grze oraz wskaźnik kąta artylerii.

Zegar w bitwie - DebugPanel

Zegar w garażu

Kąt odchylenia w poziomie

Miernik odchylenia działa

Poszczególne pliki odpowiadają za:

  • Foldery /flash/ i /scripts/ odpowiadają za zegar i kalkulator w hangarze
  • DebugPanel.swf – miernik kąta artylerii oraz zegar w bitwie(Plik może wejść w konflikt z innymi modyfikacjami zmieniającymi celownik)
  • Battletimer.swf – standardowy miernik kąta.
Żeby zmienić położenie zegara należy otworzyć plik „configHangarClock.xml” znajdujący się w /gui/flash/ i zmienić wartości pod tagiem ConfigClock:

position x="288" y="87"

Gdzie X odpowiada za położenie w poziomie, a Y za położenie w pionie.

Ponadto w tym samym pliku możemy zmienić inne ustawienia zegara w garażu – przykładowo „spolszczyć” dni tygodnia albo zmienić format zegara.

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/04/2015

Pobierz mod Źródło


Max Farplane(0.9.8)

Jest to modyfikacja która po pierwsze usuwa mgłę, a po drugie zwiększa zasięg widoczności(aktywny zasięg widzenia).

Zasięg widzenia jest zwiększony w opcjach odpowiednio:

  • Minimum 600m
  • Średni 1000m
  • Duży 2000m
  • Maximum 2500m

Sama modyfikacja nie powoduje widocznego spadku optymalności gry(w rzadkich przypadkach można zaobserwować nawet wzrost optymalności). Ponadto należy pamiętać, że mod w żaden sposób nie wpływa na mechanikę gry.

max farplane

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 28/05/2015

Pobierz mod Źródło


Max Farplane + sniper lag fix 0.9.8

Modyfikacja składa się z trzech części:

  • Usuwa lag w momencie przejścia do trybu snajperskiego
  • Posiada podstawową wersję modyfikacji Max Farplane
  • Usuwa mgłę
Osoby nie mające problemów ze spadkiem FPSów po przełączeniu na tryb snajperski powinny skorzystać z podstawowej wersji Max Farplane(jedna pozycja wyżej).

Instalacja: Zawartość paczki(folder „res_mods”) należy skopiować do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 31/05/2015

Pobierz mod Źródło


Paintball mod

Przydatna modyfikacja będąca idealną alternatywą dla hitzonesów, mod podmienia standardowe kolory śladów pocisków – zielone oznaczają brak przebicia, natomiast czerwone oznaczają przebicie(do tego są zaliczane również „strzały za zero”). Mod działa niezależnie od wersji gry.

paintball mod world of tanks

Instalacja: Folder maps z paczki kopiujemy do /res_mods/(patch)/.
Aktualizowano dnia: ***

Pobierz mod Źródło


Multi Hit Log v2.2(0.9.8)

Rozbudowana i niezależna(działa bez XVMa) modyfikacja Hitloga, posiada takie funkcje jak:

  • Hitlog z zadanymi obrażeniami
  • Damagelog z zebranymi obrażeniami
  • Infopanel(w wersji tekstowej)
  • Panel z pozostałymi punktami wytrzymałości
  • Popupy wyświetlające informacje o zebranych/zadanych obrażeniach
  • Informator zebranych obrażeń(podobny do Received Damage Announcer)
  • Aktywna kalkukalacja wartości EFF/WN8
  • Możliwość podmiany kolorów wartości
  • Możliwość podmiany tekstów dla pojazdów, klas, pocisków itp.

multi hitlog no xvm

Instalacja: Folder 0.9.6 z paczki należy skopiować do world_of_tanks/res_mods/
Aktualizowano dnia: 28.05.2015

Pobierz mod Źródło


Kodos Hitlog Only v1.0(0.9.8)

Modyfikacja dodająca Hitlog(czyli zliczanie zadanych przez nas obrażeń) oraz zaawansowanego paska przejmowania bazy(pokazuje ilość czołgów przejmujących bazę oraz czas jaki pozostał do przejęcia) bez potrzeby instalowania całego XVM. Mod zawiera dwie opcje – z damage panelem lub bez.

kodos hitlog only   kodos hitlog + Damage Panel

Modyfikacja jest przystosowana do rozdzielczości 1680×1050(16:10), jeśli pojawią się problemy z usadowieniem hitloga należy zmienić koordynacje położenia „y”, aby zrobić to otwórz plik „hitLog.xc”(res_mods/xvm/configs/@kodoshitlogonly) i edytuj:

"x": 235, <!-- usadowienie w poziomie -->
"y": -256, <!-- usadowienie panelu w pionie -->

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/05/2015

Pobierz mod Wersja z panelem obrażeń Źródło


No intro

Prosta modyfikacja usuwająca intro – działa niezależnie od wersji gry.

no intro world of tanks

Instalacja: Folder gui z paczki należy skopiować do /res_mods/(patch)/.
Aktualizowano dnia: 07/11/2014

Pobierz mod


Sixth sense duration 0.9.8

Rozbudowana modyfikacja rozszerzająca standardowe działanie szóstego zmysłu – po wykryciu pojawia się standarowa ikona na 2 sekundy, po tym przez 9 sekund jest odtwarzany dźwięk do końca czasu wykrycia(standardowo). Modyfikacja działa niezależnie od XVM.

6th sense duration mod wot

Dlaczego dźwięk jest odtwarzany przez 9 sekund, a nie mniej lub więcej? – Informacja na ten temat zawarta jest w oficjalnym temacie na forum – Link.

Sam mod posiada również rozbudowany plik konfiguracyjny, w którym możemy zmienić czas odtwarzania dźwięku/wyświetlania ikony, a nawet podmienić dźwięk dla szóstego zmysłu.

Instalacja: Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 02/06/2015

Pobierz mod Źródło


Sauron 6th Sense(0.9.8)

Mod zmieniający standardowy obrazek żarówki, pokazujący się po odkryciu naszego czołgu(wymagany perk „szósty zmysł„) na oko saurona, mod zawiera dwie wersje – z głosem lub bez. Mod działa również bez XVM – jednak w tym przypadku, nie możemy użyć dźwięku z moda.

sauron 6th sense mod

Instalacja:

  • Rozpakuj plik
  • Wybierz odpowiednią dla siebie opcję

Opcja A: Chcę tylko ikonę – bez instalowania XVM
Skopiuj zawartość folderu noXVM-nosound do głównego folderu WoTa

Opcja B: Używam XVM i chce tylko ikonę
Skopiuj plik SixthSense.png do folderu World_of_Tanks\res_mods\icons

Opcja C: Chcę ikonę i dźwięki(wymagany XVM przy tej opcji)
Skopiuj cały katalog World_of_Tanks\res\audio do World_of_Tanks\res_mods\0.9.8\ – Bardzo ważne!
Skopiuj zawartość folderu XVM+sound do głównego katalogu WoTa


Pobierz mod Źródło Prezentacja modyfikacji


Metal Gear Solid 6th Sense with sound(0.9.8)

Modyfikacja zmieniająca standardową „żarówkę” szóstego zmysłu na czerwony wykrzyknik, dodaje również specyficzny dźwięk przy wykryciu.

mgs 6th sense mod world of tanks

Instalacja:

  • Rozpakuj plik
  • Wybierz odpowiednią dla siebie opcję

Opcja A: Chcę tylko ikonę – bez instalowania XVM
Skopiuj zawartość folderu NO-XVM & NO SOUND do głównego folderu WoTa

Opcja B: Używam XVM i chce tylko ikonę
Skopiuj plik SixthSense.png do folderu World_of_Tanks\res_mods\icons

Opcja C: Chcę ikonę i dźwięki(wymagany XVM przy tej opcji)
Skopiuj cały katalog World_of_Tanks\res\audio do World_of_Tanks\res_mods\0.9.8\ – Bardzo ważne!
Skopiuj zawartość folderu XVM+sound do głównego katalogu WoTa


Pobierz mod Źródło Prezentacja modyfikacji


Historical Realism Gun Sound Mod 1.9632(0.9.8)

Modyfikacja zmieniająca standardowe dźwięki dział z WoTa na bardziej „realistyczne”(a dokładniej historyczne dźwięki dział pojazdów pojawiajacych się w WoT). Modzmienia samą rozgrywkę – przede wszystkim o wiele lepiej słychać nadlatujące pociski artyleryjskie oraz lepiej słychać pociski wystrzelone przez inne czołgi, w skrócie – używając danej modyfikacji ma się faktycznie wrażenie, jakbyśmy prowadzili prawdziwą bitwę.

Gnomefather's Historical Realism Gun Sound Mod

Modyfikacja powszechnie jest znana jako problematyczna – oznacza to, że istnieje bardzo duża szansa na to, że pojawią się problemy w czasie jej użytkowania(przycięcia, spadek klatek, zwieszenia w czasie ładowania gry itp.) – także instalację podanej modyfikacji należy traktować „na własną odpowiedzialność”. W pobieralni można znaleźć ewentualne alternatywy dla modyfikacji.

Sam mod niestety jest również bardzo słabo zoptymizowany – oznacza to, że jest bardzo duża szansa, iż spowoduje on widoczny spadek optymalności gry niezależnie od używanego sprzętu.

Jest również możliwość instalacji „starym sposobem”, w takim przypadku należy skopiować cały folder audio z /res/ do /res_mods/0.9.8/, następnie folder audio znajdujący się w paczce(również w folderze /res/) należy skopiować do /res_mods/0.9.8/, po czym folder res_mods z paczki skopiować do głównego katalogu gry.

UWAGA! Korzystanie ze „starego” sposobu instalacji może znacząco obniżyć optymalność w czasie rozgrywki(mogą pojawić się losowe „przycięcia”).

Instalacja:
1. Stwórz kopię zapasową folderu audio znajdującego się w World_of_Tanks/res/.
2. Skopiuj zawartość paczki do głównego katalogu gry.

Aktualizowano dnia: 31/05/2015


Pobierz mod Źródło Prezentacja modyfikacji


Info Panel 0.9.8 v2

Jest to niezależny panel informacyjny wyświetlający informacje o pojeździe, na który aktualnie spoglądamy – możemy go bez problemu dopasować do każdego typu celownika.

info panel mod world of tanks

Instalacja: Folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30/05/2015

Pobierz mod


Rozszerzone informacje v0.3.01(0.9.8)

Modyfikacja zamieniająca standardowy tekst przy umiejętnościach na bardziej szczegółowy i czytelny, z dokładnym zaznaczeniem bonusów, dodaje on również szczegółowe informacje dla wielu pojazdów(zarobki netto dla pojazdów typu premium, kąt odchylenia dział dla TD/SPG i kilka innych), dodatkowo daje również „szybką” informację o doświadczeniu załogantów.

rozszerzone informacje world of tanks

Spis funkcji modyfikacji
  • Szczegółowy opis umiejętności załogi z zaznaczeniem bonusów w konkretnych liczbach(a konkretniej procentach)
  • Szczegółowy opis typów amunicji
  • Zaznaczenie odpowiednimi kolorami konkretnych bonusów z umiejętności/atutów
  • Zaznaczenie odpowiednimi kolorami bonusów pasywnych dla ekwipunku(automatyczne gaśnice itd. )
  • Odpowiednio sformatowane tabelki z opisem umożliwiające szybkie dojście do najistotniejszych informacji
  • Poprawienie kilka błędów tłumaczenia(przykładowo błędna informacja o nie kumulowaniu się umiejętności „Intuicja” w przypadku treningu na dwóch ładowniczych)
  • Poprawienie oryginalnych opisów modułów dodatkowych
  • Wady i zalety dla pojazdów premium
  • Informacje o losowaniach Matchmakingu dla pojazdów premium i pojazdów lekkich(oznaczone jako „MM”)
  • Informacje o kącie działa(dół/góra) dla pojazdów typu TD i SPG(Niszczyciele czołgów i Artylerie samobieżne) jak i również dla pojazdów premium
  • Informacje o odchyleniu działa(lewo/prawo) dla pojazdów typu TD i SPG
  • Informacje o pojemności magazynu amunicji dla pojazdów typu TD, SPG i Premium
  • Informacje dodatkowe dla pojazdów premium(przykłądowo jeśli jest to prezent noworoczny, czy inny unikalny typ pojazdu)
  • Informację o czasie lotu pocisku na dystansie 800m(w niektórych przypadkach na maksymalnym dystansie) dla pojazdów typu SPG
  • Dodatkowe oznaczenia dla pojazdów, które posiadają całkowicie/częściowo obrotową kopułkę(TD i SPG)
  • Informacje o kącie działa(dół/góra) dla pojazdów z automatem ładującym
  • Średnie obrażenia dla pojazdów typu TD, SPG, Pojazdów z automatami ładującymi oraz pojazdami premium
  • Średni zarobek Netto(po odliczeniu kosztów napraw i amunicji) dla pojazdów typu premium
  • Informacje o kącie dział(góra/dół) w pojazdach japońskich
  • Poprawienie czcionki progresu misji
  • Rozszerzenie dla informacji o doświadczeniu załogantów
Dodatkowe zrzuty ekranu z modyfikacji


Instalacja:
WAŻNE 1. Skopiuj folder „LC_MESSAGES” z World_of_Tanks/res/text/ do World_of_Tanks/res_mods/0.9.8/text/.
2. Folder „res_mods” kopiujemy do głównego katalogu gry.

* W przypadku gdy korzystamy z modyfikacji posiadających pliki tekstowe(np. niektóre wersje krótkich kolorowych wiadomości Yasen Krasen) pomijamy punkt pierwszy.

Aktualizowano dnia: 31/05/2015


Pobierz mod Źródło


Wide Border of Maps 0.9.8

Modyfikacja która zmienia granice map na bardziej widoczne – są dostępne 4 różne opcje, w tym nawet kratkowanie i oznaczenie konkretnych sekcji.

wide borders mod world of tanks   wide borders mod wot

Instalacja: Należy wybrać jedną z opcji, następnie dany plik wypakować programem 7zip(jest to wymagane, ponieważ pliki są bardzo mocno skompresowane w formacie .7z), po tym folder maps skopiować do /res_mods/0.9.8/.

Aktualizowano dnia: 28/05/2015


Pobierz mod Źródło


Locastan’s Radial Menu 0.9.8

Modyfikacja zmieniająca wiadomości z podręcznego menu(otwierającego się pod klawiszem Z), wiele wiadomości zostało zmodyfikowane tak, aby były one bardziej praktyczne w bitwie – najlepszym przykładem jest wiadomość o przeładowaniu działa z podaniem pozostałego czasu(np. „Reloading for 30.2s”). Wiadomości można edytować w pliku konfiguracyjnym xml.

Radial Menu by Locastan

Wszystkie wiadomości są w języku angielskim. Ponadto podstawowe wiadomości(F2 – F8) nie były w żaden sposób modyfikowane, można je ewentualnie przypisać w pliku konfiguracyjnym.

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 27.05.2015

Pobierz mod Źródło


Received Damage Announcer v2.2(0.9.8.1)

Modyfikacja pokazująca w oknie czatu(jako wiadomość systemową) informacje o zadanych nam obrażeniach(kto, jakim pociskiem, wartość obrażeń oraz jaki czas pozostał do przeładowania działa wroga). Ponadto mod wyświetla informacje w czacie, jeśli ktoś z naszej drużyny do nas strzelił(team damage).

received damage announcer world of tanks

Instalacja: Folder res_mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 08/06/2015

Pobierz mod Źródło


Hellinger Minimal Hangar

Modyfikacja zmieniająca hangar na mniej zasobożerny. Działa niezależnie od tego, czy używamy garażu standardowego czy premium. W większości przypadków mod działa niezależnie od wersji gry.

hellinger minimal hangar world of tanks

Uwaga! – aby modyfikacja działała odpowiednio w czasie, gdy jest aktualnie wyświetlany jakiś garaż świąteczny(lub inny na specjalną okazję), należy otworzyć w notatniku plik paths.xml i pousuwać ścieżki z garażami „specjalnymi”, czyli przykładowo:


<path>./res/packages/hangar_premium_NY.pkg</path>

Takich dodatkowych hangarów może być kilka, powinny pozostać tylko:

 

<path>./res/packages/hangar_premium_v2.pkg</path>
<path>./res/packages/hangar_v2.pkg</path>

Pamiętaj również, aby przy edytowaniu pliku paths.xml nie usuwać innych ścieżek, niż te odnoszące się do hangarów, ponieważ później gra może się nie uruchomić prawidłowo)

Instalacja: Zawartość paczki kopiujemy do …/res_mods/(patch)/
Aktualizowano dnia: 07/11/2014

Pobierz mod Źródło


Allied silouhettes always 0.9.8

Modyfikacja umożliwiająca włączenie stałego podświetlenia sojuszniczych pojazdów w zależności od odległości, dodatkowo możemy zmienić kolor podświetlenia pojazdów sojuszniczych/wrogich.

Allied silouhettes always world of tanks   Allied silouhettes always 2 world of tanks

Aby wyłączyć/włączyć modyfikację w czasie bitwy należy wcisnąć klawisz Num1(klawiatura numeryczna).

Instalacja: Zawartość paczki – folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 27.05.2015

Pobierz mod Źródło


Safeshot 0.9.6

Mod blokuje możliwość strzelania do pojazdów sojuszniczych oraz wraków.

safeshot world of tanks

Instalacja: Folder scripts z paczki kopiujemy do /res_mods/(patch)/
Aktualizowano dnia: 18.02.2015

Pobierz mod Źródło


Team HP Pool Bar 0.9.8

Modyfikacja wyświetlająca całkowitą ilość punktów wytrzymałości obu drużyn. Punkty są naliczane w czasie rzeczywistym – w naszej drużynie wartość zawsze będzie zgodna ze stanem faktycznym, w przeciwnej drużynie z puli będą odliczane punkty wykrytych pojazdów(lub zniszczonych).

team hp pool bar world of tanks

Instalacja: Zawartość paczki – folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 27.05.2015

Pobierz mod Źródło


Ingame Replays Manager v9(0.9.7)

Modyfikacja umożliwiająca przeglądanie i odtwarzanie powtórek z poziomu gry. Opcjonalnie jest możliwość wysyłania powtórek do serwisu wotreplays.com

WoT replay manager

Instalacja: Zawartość paczki – folder res_mods kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizowano dnia: 30.04.2015

Pobierz mod Źródło




  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Archiwum komentarzy 20.01.2012 – 31.05.2015: Link

    Kilka zasad do komentarzy:
    1. Komentarze zawierające wulgaryzmy i wyzwiska będą usuwane bez ostrzeżenia.
    2. Prosząc o pomoc podaj przykład dla problemu tj. obrazek lub bardziej szczegółowe informacje, zdania typu „nie działa”, „pokazują się błędy” itp. nie pomagają, wcale.
    3. Przed zapytaniem sprawdź kilka komentarzy „w dół” – być może problem został już wcześniej rozwiązany lub odpowiedź na dane pytanie została udzielona.
    4. Pytania typu „kiedy?” – po szczegółowe informacje zapraszam do źródła podanych modyfikacji.
    6. Zabrania się podawania linków do cheatów oraz modyfikacji znanych powszechnie jako „zakazane w użytku”. Komentarze zawierające takie linki będą moderowane.
    7. Propozycje modyfikacji są zawsze brane pod uwagę, jednak same sugestie nie gwarantują pojawienia się danej modyfikacji na powyższej liście/pobieralni.

    Ponadto proszę również mieć na uwadze, że właściciele serwisu nie są w żaden sposób powiązani z Wargaming, modyfikacje na liście są pobrane z sieci i są aktualizowane na bieżąco w wolnym czasie, z problemami technicznymi samej gry prosimy zwracać się do supportu WG lub na forum WoT w dziale technicznym.

    Proszę również pamiętać o tym, że pomoc tutaj jest dobrowolna – można ją otrzymać zarówno od właścicieli serwisu jak i samych użytkowników, jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś odpowiedzi na pytania, to prawdopodobnie po prostu nikt nie zna odpowiedzi.

    Większe informacje na temat tego, czy dana modyfikacja działa pod daną łatkę, czy nie podaję w aktualizacjach na tablicy Facebook’a – Link.

    Prosimy również wszystkich użytkowników, aby stosowali się do zasad netykiety.

  • demy

    na pierwszej stronie wyników bitwy było zawsze na żółto ilość zadanych obrażeń i na niebiesko obrażenia zadane z pomocą. teraz tego nie ma, dlaczego i jak to przywrócić?

  • As

    To jest wina wg a nie modów trzeba czekać aż to poprawią bo coś chrzanili tym patchu

  • Paweł Osak

    witam

    Mjölnir v3(0.9.8) jest możliwość ustawienia zoom ( przybliżenie ) czy trzeba dograć jakiś zoomik , kiedyś był w paczce teraz nie widze , jeśli trzeba coś dograc dajcie jakiegoś linka ale taki bym potrzebował żeby nie pokazywał dodatkowo cyferek zoomu , mysle ze wiecie o co mi chodzi

  • Matino

    Szukam zamiennika dla Damage Panelu GambitER. Zależy mi na czasie przeładowania przeciwnika. Jest szansa na znalezienie czegoś podobnego ?

  • demy

    aha dzięki, myślałem że to Kodos Hitlog robi

  • demy

    w Info Panelu jest podany czas przeładowania przeciwnika

  • ssa

    czy jest jakiś mod który pokazywałby podczas bitwy nasze wn8 i effi? tylko to, bez żadnych hitlogów. druga sprawa proszę o uaktualnienie paintball moda

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky
  • RGP79

    Czy skoro ten safeshot nie jest aktualizowany to będzie wstawiony inny?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Tak jak mówi kolega poniżej. Z DP nie ma na razie zbyt wielu zamienników.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nie jest „oficjalnie” aktualizowany ale działa normalnie na 9.8, pisałem o tym na tablicy FB :)

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/413607-/
    – przedostatnia adnotacja w pierwszym poście.

  • miki88

    Są dwa mody które pokazują czas przeładowania (nad markerami czołgu), dodatkowo mod pokazuje ile jeszcze pocisków pozostało w magazynku np: ZJ-Marker-Re-Load-v0.9.8-build-067 drugi mod to 9.8 Walhalla OTM reload.

  • miki88

    XVM pokazuje to co chcesz i to na różne sposoby według własnych indywidualnych życzeń :-)

  • ssa

    sorry ale nie rozumiem co on tam pisze, ściągnąłem Zessusa, skopiowałem sobie ten jeden plik expD.json do podanego katalogu, ale nic sie nie dzieje, trzeba go jakoś edytować? i jeśli tak to jak?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Pozmieniaj w nim wszystkie „true” na „false” i wtedy sprawdź.

  • ssa

    nic sie nie dzieje, nie mam tego wogóle na ekranie..

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Inaczej – olej ten mod, ponieważ faktycznie jest wytłumaczone beznadziejnie, plus w tych configach jest jeden wielki burdel.

    Zainstaluj sobie inny mod:
    http://forum.worldoftanks.ru/index.php?/topic/1421510-/
    – jeśli nie wiesz którą wersję pobrać, to wrzuć w translator(najlepiej RUS-ENG), tam jest dokładnie to co chcesz.

  • K.A.S.

    W Proarty zmieniłem okręgi pomocnicze na 100, jak piszesz, ale i tak ich nie widzę. Co mogłem zrobić źle?

  • Stanley_20

    Czy jest mozliwosc aktualizowania modu Zayaz Battle Interface?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nie, na chwilę obecną nie ma działającej wersji tego DP. Trzeba czekać.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nic, zapomniałem dorzucić skryptu MS.

    Wrzuć ten plik:
    http://www36.zippyshare.com/v/FFPecc5s/file.html
    do res_mods.9.8scriptsclientmods

  • Kosmo747

    Mini Panel nie działa poprawnie {dlaczego}?,nie można naprawic lub wyleczyc w panelu skrótem Ctrl+kliknięcie myszką np. w uszkodzony moduł w Mini Panelu

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Wina ponoć leży po stronie WG(ponoć), nie wiem dokładnie dlaczego tak się dzieje ale w każdym DP pod 9.8 coś „nie działa”.

  • ssa

    dzięki ten jest ok:)

  • ssa

    istnieje rozbieżność w podawaniu effi w tym modzie z kolorowymi komunikatami YassenaKrasena. ten w bitwie podaje zawsze mniejsza wartość. po bitwie w komunikacie jest wyższa wartość. druga sprawa, fajnie by było sprzężyć ten mod z bitwy z celownikiem, np Jimbo, tak aby wartość effi była na celowniku z danymi typu, ilość pocisków, czas przeładowania i HP

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Prawdopodobnie pokazują dwie wartości w różnych przypadkach, natomiast nie wczytywałem się w opisówki na tyle, żeby opisać różnicą – ot co jest to mod, o który prosiłeś ;p

    Samą wartość effi być może da się przesunąć, choć nie słyszałem jeszcze nigdy, żeby ktoś chciał mieć tą wartość w celowniku obok HP :)

  • RGP79

    Czy wiadomo coś o aktualizacji Damage Panel by GambitER?

  • K.A.S.

    Dzięki.

  • greg

    Statistics2 mod 0.9.8 nie działa pod 0.9.8.1

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nie. Przez jakiś czas jeszcze zapewne nic nie będzie, także proponuję zajrzeć za tydzień-dwa.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Zaaktualizowałem do najnowszej wersji ale sprawdź folder /res_mods/ jako iż sam mod powinien działać tak, czy siak – tj. mody nadal powinny znajdować się w folderze /0.9.8/

  • K.A.S.

    Co muszę zmienić w xvm kodosa, żeby od razu mieć nick gracza nad czołgiem, a nie dopiero po wciśnięciu alt ?

  • AD

    Prosze o zaktualizowanie Mini Damage Panel 0.9.8 do 0.9.8.1 bo sa problemy

  • AD

    Chodzi o tryb dominacja

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    konkretnie co się dzieje?

  • lolek

    Witam Wojciech- pytanko. Wróce do twego Mini Domage Panelu- nie pasuja mi kolory graczy tj. wg XVM na liscie gosc jest np zółty a jak mnie trafi to mini panel pokazuje np zielony ( kolory podalem przykładowe w kazdym razie to nie pasuje) wg jakiej skali to jest i jak to zmienic na skale wg WN8 bo taka mam z XVM? Niby nic waznego ale moze warto to ujednolicic – dzieki i pozdro

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    To nie jest według skali. Być może DamageLog Gambitera ma taką opcję ale tutaj są to z góry ustalone kolory, które są następujące jeśli dobrze pamiętam:
    – Żółte: Czołgi lekkie
    – Zielone: Czołgi średnie
    – Brąz(lub jakiś jego odcień): Czołg ciężkie
    – Niebieskie: TD
    – Czerwone: SPG

    Kolory te ustawiłem dla własnej wygody jak jeszcze grałem, można je zmienić w każdej chwili ale nie ma możliwości ustawienia w nich kolorów w zależności od WN8, czy czegokolwiek innego.

  • edi2231

    Witam potrzebuje fix do odwróconych ikon bo ściągnąłem ikony od druida i lipa nie używam XVM i ikony mam odwrotnie z prawej strony.
    A i szukam damage panel od rabita albo podobny bardzo go lubie i nie mogę znaleźć działającego

  • edi2231

    mam jeszcze takie pytanko korzystam z „BattleTimer.swf” zegarek w bitwie i jest za wysoko jak go edytować w XML który wiersz żeby go obniżyć choć troszkę

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky
  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    configHangarClock.xml – otwierając plik są również komentarze po angielsku, z łatwością można zmienić pozycję elementów.

  • lolek

    o.k dzieki

  • Cosmo747

    Znalazłem w pełni sprawny Panel z Hit log pod {9.8.1} mozna naprawiac lub leczyc w nim skrótem kla.Ctrl + Myszka,Hit log czesciowo rosyjski w pliku „CDPSetting.xml” mozna dopolszczyć programen „Notepad++” https://cloud.mail.ru/public/CwKn/ESLvTo4p5

  • piopul

    Witam. Czy korzysta ktoś z celownika Melty Maps?? Jeżeli tak to czy nie powoduje on Wam crasha gry??

  • grgw28

    Witam mam problem z aim na minimapie jest bardzo niewyraźny dlaczego?

  • grgw28

    I dlaczego ta ramka Wotoska się nie wyłącza obrazek niżej

  • baptista

    MeltyMap’s Math Mod 0.9.8.1dalej death niektóre funkcje,brak ogólnego czasu przeładowania,aktywnego pancerza,odległości do czołgu,grubosci pancerza itd….są tylko podstawy

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Na tablicy FB pisałem, że nadal wiele funkcji z Meltego nie działa. Nie wiadomo kiedy i czy w ogóle będzie jeszcze w pełni funkcjonalna wersja.

  • grgw28

    Nikodemski wiesz dlaczego ten aim jest nie weraźny jak na scren-ie niżej

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Poza tym nie używasz przypadkiem jakiegoś modpacka?

  • grgw28

    uzywam modpacka tylko dlaczego ten aim na minimapce jest taki niewyraźny.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nie mam pojęcia, od ProArty jest tylko prostokąt a to drugie coś nie wiem skąd się wzięło. Najlepiej zgłoś się do twórcy modpacka.

  • landshut73pl

    Pozdrawiam Panie Wojtku, mam dwa pytania:

    1. w wynikach bitwy (wynik indywidualny) miałem niegdyś moda, który podawał mi info m.in. o procencie trafień, co zrobić aby była ta info bo zatraciłem się w tych modach, które mam,

    2. w wyniku jakichś ustawień w „uszach” miałem info o narodowości gracza, co zrobić aby było ?
    Prywatnie, szacun wielki za wysiłek wkładany w tę stronę.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    1. XVM albo statystyki sesji, jedno z nich.
    2. Ponownie XVM, ustawienia osobiste bodajże.

  • landshut73pl

    Tak się domyślałem ale nie mogę konkretnie trafic, -(, mysle, ze obie xvm ale które ?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Najlepiej zapytaj tutaj:
    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/447990-/
    – ja już od dawna nie jestem w temacie :

  • landshut73pl

    OK

  • dufik

    A ja mam dość denerwujący problem, otóż po włączeniu flag w xvm (tzn. wpisaniu kilku linijek żeby je widzieć) po wejściu do bitwy podczas ładowania i w samej bitwie mam odwrócone ikonki czołgów…. Używam ikonek czołgów od man1aca i napisy są tak jakby do góry nogami… Dodam, że w pliku battle.xc mam ustawione „mirroredVehicleIcons”: false,

    Pamiętam kiedyś trzeba było to zmienić żeby właśnie ikonki nie były odwrócone ale to nie działa po uruchomieniu flag…

  • Sirsnikers

    witam wiadomo coś kiedy będzie mod Zayaz Battle interface?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Masz najnowszą wersję xvm’a?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky
  • misiekk

    Witam Panie Wojtku,
    Mam pytanie, kiedy będzie aktualny mod Deegie’s AimMod, a jeśli długo trzeba będzie czekać to który podobny celownik poleciłby pan?

  • Sirsnikers

    Zmiennik jest jakiś dziwny w ogóle nie przypomina Zayaz

  • Sirsnikers

    Kodos Hitlog Only v1.0(0.9.8) chcialbym z tego tylko miec bym widzial od kogo otrzymalem obrazenia

  • grgw28

    Wojtek
    z którego pliku na minimapie locastana jest zaciągany wygląd ikon czołgów

  • landshut73pl
  • landshut73pl
  • misiekk

    Dziękuję bardzo za radę. Zainstalowałem i działa.

  • wojak

    Witam mam pytanko czy dziala kodos hitlog 0.9.8 w nowej aktualizacji 0.9.8.1

  • dufik

    Tak

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Nie było w międzyczasie nowego xvma, także powinien działać bez zarzutów.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Minimap.swf

  • krzysiu74

    Witam przez moda Locastan’s enchanced HD minimap GEN4 nie wczytuje mnie do bitwy CW (rozpoczyna się bitwa,pasek wczytywania się zapełnia ale nic się dalej nie dzieje,w lewym górnym rogu pojawia się coś jak by celownik) wszystkie pozostałe tryby bitew działają.Proszę o pomoc.

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Spróbuj zainstalować najnowszą wersję:
    http://www.locastan.com

  • Paweł Osak

    witam
    macie tez tak w oknie po bitwie
    jakies mody się gryzą czy cos trza zrobić
    gdzie szukać ????

  • wojak

    Dzieki za odpowiedz ale zaden z modow 0.9.8 u mnie nie dziala chociaz mam czysta gra dopiero sciagnolem ,takze mody sie nie gryza nie wiem gdzie jest problem

  • landshut73pl

    wracajac do moich pytan:

    ad.1 info o m.in. procencie trafien w panelu po zakonczeniu bitwy zlikwidowal WG i ma ponoc wrocic dopiero w nastepnej latce

    ad.2 narodowosc graczy podczas gry po nacisnieciu TAB wyswietla plik statisticForm, ja znalazlem go tu wlasciwie skonfigurowanego i polecam

    http://www.awolf.eu/load/mody_world_of_tanks/xvm_konfiguracji/xvm_6_1_2_1_predator_44_wot_0_9_8_1/29-1-0-1851

    w xvm Predator-44, – kopiujemy i zamieniamy we wlasnym xvm, pozdro

  • landhut73pl

    moze w tym pliku powinienes dokonac jeszcze zmiany

    „mirroredVehicleIcons”: false

  • landshut73pl

    w resmod wywalasz folder 0.9.8 do kosza, w jego miejsce wstawiasz Nowy Folder i zmieniasz mu nazwe na 0.9.8.1
    nastepnie instalujesz do niego mody – u mnie DZIALAJA WSZYSTKIE

  • landhut73pl

    spoko, tez tak mam, WG zawalil sprawe i ma ja ponoc naprawic w kolejnej latce

  • Paweł Osak

    dzięki tez to słyszałem ale wolałem się upewnić jeszcze raz dzieki

  • wojak

    Ddzieki ale nie dziala ,po usunieciu folderu 0.9.8 i wklejaniu modow do 0.9.8.1 automatycznie powraca 0.9.8 i nic z tego nle dzieki

  • landshut73pl

    Prawdopodobnie konfliktuja ci stare pathe z folderu updates w glownym katalogu gry, skopiuj dla pewnosci i wywal a potem sprawdz

  • wojak

    Usunelem cale updates bo pathe jest kilka i nie wiem ktore ,i znowu bez efektu.Chyba poczekam do nastepnej akualizacji,moze wszystko wroci do normalnosci….landshut73pl dzieki

  • dufik

    przecież jest tak ustawione :P

  • landshut73pl

    Chcialbym powiekszac minimape innym klawiszem niz Alt (bo nie mam dojscia do panelu szybkiej naprawy – zaslania mi) jest to jakos mozliwe ?

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Jeśli mówisz o XVM, to nie mam pojęcia. Jeśli mowa o mapach HD, to tak, wystarczy się odnieść do dokumentacji:
    http://pastebin.com/wcgadMHY

  • thisisi

    Główny katalog gry to po prostu folder z całym WoT-em? Bo nie jestem pewien…

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    Tak, tam gdzie masz pliki .exe i całą resztę.

  • krzysiu74

    Niestety nie rozwiązało to problemu.

  • Adi

    http://wotsite.net/paneli-povrezhdenij/3109-panel-povrezhdenij-damage-panel-dlya-071.html

    Damage Panel by GambitER 0.9.8.1 Tylko mógł by ktoś spolszczyć?

  • landshut73pl

    Co ty na to ?

  • landshut73pl
  • Adi

    Próbowałem tego ale nie było czasu przeładowania przeciwnika.

  • landshut73pl
  • landshut73pl
  • Krisus

    Nikodemsky, w nowym DamagePanelu Gambitera pojawił się plik z polskimi czcionkami DamageLog.otf – wiesz może co należy z nim zrobić by zadziałały polskie litery (w poprzedniej wersji tego loga też był ale nazywał się trochę inaczej i działał – w każym razie tłumaczenie polskich liter się wyświetlało – wrzuciłem go wtedy do katalogu DamageLog) – teraz powrzucałem do różnych katalogów i polskie litery wyświetlają się z błędem. Proszę o pomoc w miarę możliwości.. z góry dziękuję.
    Pozdrawiam Krisus

  • http://playernotes.pl/ Nikodemsky

    To jest po prostu plik czcionki. Nie pamiętam dokładnie ścieżki – albo /gui/scaleform/fonts/ albo /gui/fonts/, jakoś tak.

    Natomiast może nie czytać polskich znaków z różnych przyczyn, np. kodowanie. Cyrylica jest chyba standardowo kodowana w unicode, a polskie litery itd. to w utf-8, czy coś w ten deseń.

  • bubu

    cześć
    może mi ktoś wrzucić katalog audio z WOT-a > oryginalny ,bo mi się coś z dźwiękami porobiło :/ , jest w katalogu res/audio – najlepiej spakowac zipem w paczkach po 50MB ,bo od razu całości nie pociągnę tylko na raty muszę – dzięki