Fallout 2 jest grą, do której zawsze warto powracać co jakiś czas – czy to w oryginalnej odsłonie, czy odświeżając swoje doświadczenia instalując dodatkowe modyfikacje. Sama gra może nie posiada aż tak wielu modyfikacji jak F3, czy Fallout New Vegas ale pojawiło się jednak kilka większych modów, na które na pewno warto zwrócić uwagę.
Nie inaczej jest w tym przypadku, modyfikacja „Restoration Project” jest projektem tworzonym przez użytkownika killap(z forum NMA) już od kilku lat, modyfikacja dodaje masę nowego materiału do gry, poprawia wiele błędów, które nie zostały poprawione przez producenta oraz rebalansuje ją w pewnym stopniu.
Poniżej wypisałem w skrócie co nowego dochodzi, po zainstalowaniu modyfikacji
Lokacje nie zaimplementowane do oryginalnej wersji gry – zaaktualizowane i dodane do moda:
* EPA(Environmental Protection Agency) z wyjściem do kilku innych lokacji
* Primitive Tribe(Prymitywne plemię, tłumacząc dosłownie) – dom Sulika
* „Opactwo”(Abbey)
* Wioska na zewnątrz Vault City
* Strefa mieszkaniowa Den(bodajże „Melina” w polskiej wersji)
* Shi submarine(jakieś podwodne podziemia pod Shi)
Nowe lokacje:
* Obozowisko handlarzy niewolników(Slaver’s Camp)
* Kryjówka centrologów
* Lądowisko Vertibirda(wielkiego pseudo-helikoptera od Enklawy)
* Kryjówka strażników(rangers)
* Kryjówka Dr. Shenga
Ponadto:
* dwa perki związane z odpowiednimi sytuacjami
* zmiany i poprawki do kompanów
* zmiany i poprawki do starych lokacji
* kilka nowych, losowych zdarzeń
* nowi NPC i sublokacje
* poprawki do tekstu i dialogów
* inne…
Całość dodaje w teorii kilkanaście godzin gry, w której możemy od nowa eksplorować świat Fallouta 2, jest to druga największa modyfikacja do F2(zaraz po MegaMod, który niestety nie był od dawna aktualizowany) – i szczerze polecam.
Pobieranie modyfikacjiOficjalny wątek na forum NMAOficjalna strona moddera killap