Diablo 2 HD
Przegląd dodatków do gry World of Tanks
UWAGA! Z dniem 18.03.2021 oficjalnie zamykamy wsparcie dla aktualizacji wątku z modyfikacjami World of Tanks. Wpis pozostaje publiczny w celach archiwalnych.
Data i godzina ostatniej aktualizacji wpisu: 23 lutego 2021 05:27
Instalacja modyfikacji: większość modyfikacji kopiujemy do folderu world_of_tanks/res_mods/(patch)/
* Instalując modyfikacje zawsze czytaj instrukcję w opisie. Nie wszystkie modyfikacje instaluje się w jednakowy sposób.
* Modyfikacje dopiero działają po restarcie klienta gry – mody najlepiej instalować przy wyłączonej grze.
* Zaleca się instalować zawsze najnowsze wersje modyfikacji, po wyjściu nowych łatek – kopiuj/wklej ze starszych wersji do nowszych(przykładowo z folderu /1.7.0.2/ do ) może powodować problemy w czasie gry. Przed samą instalacją warto sporządzić kopię folderu „res_mods”.
* Niektóre z paczek są spakowane w typie kompresji 7zip(.7z), jest to o wiele mocniejsza kompresja od standardowego rar/zip, niektóre programy do kompresji plików(winrar/winzip/winace) mogą mieć przy tym problemy(błędy kompresji, puste foldery po rozpakowaniu) – w takim przypadku do rozpakowania należy użyć najnowszej wersji programu 7zip do wypakowania paczki.
UWAGA: W przypadku modyfikacji, w których widnieją zapisy w wersji od-do, np. 1.7.0.2-, oznacza to, że owy mod pozostał w niezmienionej formie od łatki 1.7.0.2(celowo – żeby nie wprowadzać nikogo w błąd, niektóre ze stron w sieci po prostu zmieniają nazwy folderów w paczkach i wrzucają „na żywca” nie sprawdzając danej modyfikacji), jednak nadal jest kompatybilny z najnowszą wersją World of Tanks; po pobraniu należy w środku paczki zmienić nazwę folderu patcha na aktualny(czyli np. jeśli jest 1.7.0.2 to zmieniamy na )
UWAGA! Wszystkie modyfikacje są sprawdzane jednak autor strony nie odpowiada za ewentualne problemy w czasie użytkowania podanych modyfikacji. Nie gwarantuję też, że wszystkie mody będą działać na każdej pojedynczej instalacji WoTa i współgrać z każdą zewnętrzną modyfikacją.
FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Modyfikacja nie działa, co zrobić?
Trzy rzeczy:
1. Sprawdź, czy zainstalowałeś/aś odpowiednio modyfikację – nie każdą instaluje się tak samo, czasami zawartość paczki jest inna.
2. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję modyfikacji(w żaden sposób nie gwarantuję, że stare wersje będą działać – instalacje takowych odbywają się wyłącznie na własną odpowiedzialność).
3. Sprawdź w oficjalnym wątku danej modyfikacji(przycisk „źródło”) lub w komentarzach pod wpisem, czy problem nie został wcześniej rozwiązany.
Czy kolejność instalacji modyfikacji ma znaczenie?
Zazwyczaj nie. Niektóre modyfikacje mogą korzystać z tych samych plików skryptów(jeśli nie różnią się wagą, to nie powinno być problemów). Ewentualnie problemy mogą się pojawić, kiedy mody będą korzystały z tych samych funkcji(np. mapy xvm i mapy hd) – wtedy też jedna z modyfikacji może zwyczajnie nie działać.
Zainstalowałem sobie mod z ikonami, jednak ikony są odwrócone – jak to zmienić?
Jeśli nie używamy XVMa, to instalujemy fixa(zakładając, że jest aktualna wersja) – link.
Jeśli natomiast używamy XVM, to otwieramy plik battle.xc i zmieniamy:
"mirroredVehicleIcons": true,na
"mirroredVehicleIcons": false,
Czy możesz coś zmienić w modyfikacji ***?
Na chwilę obecną zajmuję się już tylko aktualizacjami i poprawkami błędów, także odpowiedź najprawdopodobniej będzie brzmiała „nie”.
Kiedy będzie aktualizacja moda ***?
W poszukiwaniu tej informacji najlepiej odwiedzić źródło danej modyfikacji.
Dodasz mod *** do listy?
Propozycje są brane pod uwagę ale nie gwarantuje to ich zamieszczenia na liście.
Możesz wrzucić mody na inny serwer?
Nie, nie ma takiej potrzeby. Mediafire jest na chwilę obecną jednym z najlepszych darmowych(choć w naszym przypadku na licencji PRO) serwisów do udostępniania plików, posiada również wsparcie dla menadżerów pobrań oraz w razie komplikacji pliki są przesyłane na serwer zastępczy. Okazjonalnie(bardzo rzadko), może się zdarzyć, że nie da się pobrać danego pliku – w takim przypadku należy po prostu spróbować za kilka minut, ewentualnie spróbować pobrać przez inną przeglądarkę.
Nie mogę pobrać moda ***, dlaczego?
Sprawdź, czy połączenia nie blokuje antywirus/firewall/adblock. Dopiero po potwierdzeniu, że nie jest to ich wina zgłoś błędny link.
Chcę coś zmienić w XVM, gdzie mogę sprawdzić co i jak?
Najlepiej zapytać w wątku na polskim subforum – link.
Oficjalna lista zakazanych modyfikacji
Lista pochodzi z oficjalnego komunikatu dotyczącego polityki Fair Play od WG:
- Mody ujawniające pozycję przeciwnika w sposób nieprzewidziany w czystym kliencie gry, przez oznaczanie w czasie rzeczywistym zniszczonych obiektów na mapie i minimapie, przez zmienianie sposobu wyświetlania torów pocisków smugowych lub wyliczanie i oznaczanie pozycji dział samobieżnych na podstawie smugaczy, jak również te, które utrzymują wyświetlanie dostrzeżonych pojazdów, nawet gdy się do nich nie celuje.
- Oprogramowanie ułatwiające blokowanie strzałów przeciwnika przez wskazywanie (np. laserem) dokładnego punktu celowania.
- Modyfikacje ostrzegające, gdy dostrzeżone pojazdy przeładowują, lub odliczające czas przeładowania w pojazdach przeciwnika.
- Automatyczne celowniki (tzw. „aimboty”) dające więcej możliwości niż „blokada celu” w czystym kliencie, w szczególności te, które celują w czułe punkty przeciwnika i/lub automatycznie wprowadzają poprawkę, umożliwiając oszukującemu skoncentrowanie uwagi na prowadzeniu czołgu.
- Oprogramowanie umożliwiające automatyczne użycie standardowych materiałów eksploatacyjnych.
- Mody pomagające wyszukiwać przeciwnika przez zmianę przezroczystości obiektów na mapie.
- Oprogramowanie umieszczające „duchy” pojazdów przeciwnika na polu walki w miejscu, gdzie były ostatnio dostrzeżone.
- Mody faktycznie zmieniające fizyczne właściwości, charakterystykę lub działanie dowolnego pojazdu bądź obiektu w grze, lub zmieniające zasady gry.
Hitzones
Ikony
Nikodemsky Contour mod | 1.11.0.0 | Pobierz Plik |
Contour Icons Risky Style | 1.11.1.0 | Pobierz Plik |
Patej Icon Mod (Jackhammer's style) | 1.11.1.1 | Pobierz Plik |
Mirrored Icon Fix | 1.11.1.3 | Pobierz Plik |
Celowniki
Crosshair Tools | 1.11.1.3 | extendedZoom / Servercross |
Damocles Sword | 1.11.1.2 | Pobierz Plik |
J1mB0’s Crosshair Mod | 1.11.1.2 | Pobierz Plik |
Gun Constraints | 1.11.1.2 | Pobierz Plik |
Battle Assistant | 1.10.1.0 | Pobierz Plik |
safeShot | 1.11.1.3 | Pobierz Plik |
Damage Panel
DamageLog by GambitER | 1.11.1.2 | Pobierz Plik |
Zayaz Battle Interface | 1.11.1.2 | Pobierz mod |
Mini Damage Panel | 1.11.1.2 | Pobierz mod |
Tweaker
Inne
XVM | 8.7.6(1.11.1.3) | Pobierz Plik |
TheRecentStatOfYou | 1.11.0.0 | Pobierz Plik |
Statystyki sesji | 1.11.1.0 | Pobierz Plik |
Vertical Techtree | 1.11.1.2 | Pobierz Plik |
Info Panel | 1.11.1.2 | Pobierz Plik |
Wide borders of maps | 1.10.0.0-1.11.0.0 | Pobierz Plik |
Minimal Hangar | 1.11.1.0 | Pobierz Plik |
Lista modyfikacji do World of Tanks
Modyfikacje na liście są zgodne z polityką Fair Play od Wargaming
[1.X.+] KR’s Contoured HitZones
Słabe punkty pojazdów oznaczone konturami oraz ikonami w białym kolorze. Pancerze przestrzenny został oznaczone przekreślonymi liniami.
Tabela z pojazdami zawartymi w modyfikacji – LINK(w języku rosyjskim).
Kopiujemy folder vehicles z paczki do res_mods/(patch)/
Aktualizacja: 06/03/2020 02:03
[1.11.1.3 - 8.7.6] XVM: eXtended Visualization Mod
Bardzo znany dodatek do World of Tanks – umożliwia zmianę wyglądu wielu elementów interfejsu w bitwie jak i również opcjonalnie wyświetla on statystyki graczy.
Niektóre z funkcji:
- Edytowalne znaczniki pojazdów(markery).
- Kontrola zawartości panelu gracza.
- Wyświetlanie różnych typów statystyk graczy(eff, wn8, efektywność na danym pojeździe itp. ).
- Możliwość ustawienia ikon dla konkretnych graczy i klanów.
- Wyświetlanie(i możliwość edycji) zaawansowanych funkcji w panelu przejmowania bazy.
- Dodatkowe funkcje dla minimapy.
- Wyświetlanie dodatkowych informacji w panelu plutonu/kompanii.
- Zaawansowany hitlog(panel wyświetlający informacje o zadanych obrażeniach).
- Wyświetlanie pinga dla serwerów w garażu.
- Własna ikona szóstego zmysłu(opcjonalnie z dźwiękiem).
- Zaawansowana edycja wyglądu GUI(tagi niestandardowe).
- Posiada wbudowany moduł rozszerzenia „karuzeli” dla listy pojazdów.
Personalizacja XVM
Polski plik readme – instrukcje oraz informacje
** Pliki .xc należy edytować w aplikacjach, które nie ingerują w kodowanie – np. notepad++.
** Standardowym wskaźnikiem wyświetlanym dla efektywności graczy jest WN8(oficjalny rosyjski wątek na forum KR), aby zmienić na inne należy użyć odpowiedniego edytora i zmienić wyświetlane wartości według dostępnych tagów(plik readme).
** Aby wyłączyć efekt odwrócenia ikon w XVM należy:
1. Otworzyć plik „battle.xc” znajdujący się w /xvm/configs/default/
2. Następnie zmienić wartość:
"mirroredVehicleIcons": true,na
"mirroredVehicleIcons": false,
Aktywacja i edycja ustawień wewnętrznych
Proces aktywacji:
1. Wchodzimy na stronę XVM – modxvm.com,
2. Klikamy w prawym górnym rogu na „Sign In” i wybieramy [EU] Europe,
3. Logujemy się poprzez portal Wargaming(Za pierwszym razem może pojawić się opcja rejestracji konta poprzez XVM),
4. Wybieramy „Activate services„,
5. Następnie klimay na „Settings” i włączamy to, co potrzebujemy.
Poszczególne opcje oznaczają:
Players stat (battle) – statystyki graczy w bitwie.
Players stat (awards) – statystyki graczy w podsumowaniu.
Players stat (company screen) – statystyki graczy w oknie kompanii.
Contacts comments and groups – komentarze przy kontaktach i grupach.
XMQP (exchange data with allies) – wymiana danych z sojusznikami
Skala:
Dwucyfrowa skala XVM.
Domyślna skala.
Klasyfikacja:
WGR – ocena osobista WG.
WTR – nowa klasyfikacja WoT od WG.
WN8/WN6/EFF – domyślne oceny XVM, wybieramy odpowiednią dla siebie.
xTE – Ocena dwucyfrowa.
Top clans count rated wGM:50 – ilość klanów w topce z najlepszą oceną, które mają być wyświetlane.
FLAG: – Tutaj po prostu wybieramy flagę.
6. Na koniec musimy się jeszcze zalogować do gry, żeby xvm odpowiednio zarejestrował klienta gry.
Aktywacja/Edycja karuzeli czołgów
Przechodzimy do folderu /res_mods/configs/xvm/default, następnie szukamy pliku carousel.xc i zmieniamy wartość:
"rows": 0,
z 0 na 2/3/4 itd. Wartość odpowiada za ilość linii w karuzeli pojazdów – im więcej linii, tym ikony będą mniejsze. Zaleca się nie stosować więcej, niż 3.
0 – oznacza ustawienia klienta gry, w tym przypadku karuzela XVM jest ignorowana.
W samym pliku możemy również zmieniać inne wartości karuzeli, takie jak zoom(czyli wielkość ikon w komórkach), padding(odległość pomiędzy komórkami), czy nawet możemy usunąć wiadomość „kup czołg” z wolnych slotów zmieniając wartość hideBuyTank z false na true.
Zawartość paczki(czyli foldery res_mods i mods) kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 23/02/2021 05:24
[1.11.0.0] TheRecentStatOfYou
Prostsza wersja modyfikacji wyświetlającej statystyki graczy – nie potrzebuje ona do działania XVM.
Format wyświetlania: [odznaka] [xwn8] [kb]
[odznaka] – zielony, żółty, pomarańczowy i czerwony.
[xwn8] – wn8 w systemie dwuliczbowym
[kb] – bitwy w tysiącach
* Jeśli nie potrzebujemy odznak(kolorowych kropek), wystarczy zwyczajnie usunąć plik io.github.servb.recent_stat_badges_1.8.0.0-0.wotmod.
Pobrany plik kopiujemy do World_of_tanks/mods/(patch)/
Aktualizacja: 13/12/2020 20:28
[1.11.0.0] Nikodemsky Contour mod
Plik należy skopiować do folderu World_of_Tanks/mods/(patch)/
Aktualizacja: 13/12/2020 20:28
[1.11.1.0] Contour Icons Risky Style
Modyfikacja wzorowana na oryginalnych ikonach z gry – dodaje kolory rozróżniające typy pojazdów, ikony nacji oraz gwiazdki dla „pojazdów specjalnych”.
Zawartość paczki(czyli folder res_mods) kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:26
[1.11.1.1] Patej(Jackhammer Style) Contour Icons Mod
Następna modyfikacja wzorowana na oryginalnych ikonach z gry – jest ona dodatkowo zaopatrzona w małą czcionkę z podstawowymi informacjami o pojeździe(nazwa/tier).
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:26
[1.11.1.3] Mirrored Icon Fix
Niewielka modyfikacja wyłączająca efekt lustrzanego odbicia ikon. Działa niezależnie od XVM.
Zawartość paczki należy skopiować do głównego katalogu gry
Aktualizacja: 23/02/2021 05:25
[1.11.1.3] Crosshair Tools - extendedZoom + Servercoss
Zestaw dodatków do celownika(działające niezależnie), dzieli się na 3 części:
* Zoom In: zwiększa poziom przybliżenia(tryb snajperski)
* Zoom Out: zwiększa poziom oddalenia kamery(Max ZoomOut)
(oba powyższe są obecnie częścią modyfikacji extendedZoom)
* Servercross: dodaje celownik serwerowy
* W przypadku celownika serwerowego należy włączyć opcję „Włącz celownik serwerowy” w opcjach gry.
Zawartość paczki należy skopiować do folderu /mods/ znajdującego się w głównym katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:27
[1.11.1.2] Damocles Sword
Bardzo ciekawy zestaw celowników(normalny/snajperski/artyleria) od rosyjskiego użytkownika AleksLee, znany głównie z intuicyjnego celownika artyleryjskiego – od niedawna również podzielony na 3 oddzielnie części.
W celownikach Damocles Sword znajdują się między innymi funkcje:
- Czas przeładowania
- Skala punktów wytrzymałości
- Aktualny zoom
- Minimalistyczny wygląd(celownik snajperski/normalny)
- Kalkulator efektywnej penetracji
- Skala amunicji
- Łatwość edycji w plikach .xml
- Czas lotu pocisku, zasięg, dystans(celownik artyleryjski)
- Okręgi pomocnicze, zasięg rozrzutu odłamków, kąt odchylenia(celownik artyleryjski)
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:28
[1.11.1.2] J1mB0’s Crosshair Mod
Jeden z najbardziej popularnych celowników do World of Tanks – przede wszystkim bardzo praktyczny – pokazuje wszystkie podstawowe informacje wraz z czasem przeładowania i przybliżeniem.
Folder mods z paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:28
[1.11.1.2] Gun Constraints
Niezależny wskaźnik odchylenia kąta działa – można używać z każdym celownikiem.
Jak zmodyfikować Gun Constraints
Opcje Gun Constraints modyfikujemy poprzez kliknięcie modułu w dolnym-prawym rogu w hangarze – kliknij tutaj, aby zobaczyć podgląd.
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:28
[1.10.1.0] Battle Assistant
Modyfikacja kompletnie zmieniająca grę artylerią(w pozytywnym tego wyrażenia znaczeniu) – odblokowuje ona dodatkowy widok „pod kątem” dla artylerii ZNACZNIE ułatwiając celowanie do pojazdów.
Mod włączamy poprzez wciśnięcie środkowego przycisku myszy(rolka) – wcześniej musimy jednak przejść do widoku satelitarnego(tj. z lotu ptaka, poprzez shift).
Aktywacja modyfikacji
Od wersji 2.0.0 modyfikacja wymaga aktywacji na zewnętrznej stronie.
1. Wchodzimy na stronę: http://armorinspector.com/en/battleassistant
2. Klikamy na „Sign In (WGID)„, następnie wybieramy „[EU] Europe„:
3. Przechodzimy normalnie proces logowania do konta Wargaming.
4. Po prawidłowym zalogowaniu aplikacja poprosi nas o potwierdzenie dostępu dla Battle Assistant:
5. Klikamy na „Potwierdź”.
6. Na koniec klikamy na aktywację:
W przypadku opcji darmowej proces trzeba powtarzać co 7 dni.
Wypis klawiszologii - zmiana klawisza aktywacji modyfikacji
Możemy oczywiście zmienić przycisk aktywacji modyfikacji, standardowo jest to środkowy przycisk myszy(scroll), wystarczy otworzyć plik mod_battle_assistant.txt, znaleźć wiersz:
extraKeys: "[Keys.KEY_MOUSE2]"i podmienić kod na własny.
Dostępne klawisze:
KEY_NONE, KEY_MOUSE0, KEY_MOUSE1, KEY_MOUSE2, KEY_MOUSE3, KEY_MOUSE4, KEY_MOUSE5, KEY_MOUSE6, KEY_MOUSE7, KEY_A, KEY_B, KEY_C, KEY_D, KEY_E, KEY_F, KEY_G, KEY_H, KEY_I, KEY_J, KEY_K, KEY_L, KEY_M, KEY_N, KEY_O, KEY_P, KEY_Q, KEY_R, KEY_S, KEY_T, KEY_U, KEY_V, KEY_W, KEY_X, KEY_Y, KEY_Z, KEY_0, KEY_1, KEY_2, KEY_3, KEY_4, KEY_5, KEY_6, KEY_7, KEY_8, KEY_9, KEY_NUMPAD0, KEY_NUMPAD1, KEY_NUMPAD2, KEY_NUMPAD3, KEY_NUMPAD4, KEY_NUMPAD5, KEY_NUMPAD6, KEY_NUMPAD7, KEY_NUMPAD8, KEY_NUMPAD9, KEY_NUMPADSTAR, KEY_ADD, KEY_NUMPADENTER, KEY_NUMPADMINUS, KEY_NUMPADPERIOD, KEY_NUMPADSLASH, KEY_F1, KEY_F2, KEY_F3, KEY_F4, KEY_F5, KEY_F6, KEY_F7, KEY_F8, KEY_F9, KEY_F10, KEY_F11, KEY_F12, KEY_F13, KEY_F14, KEY_F15, KEY_BACKSPACE, KEY_TAB, KEY_RETURN, KEY_RSHIFT, KEY_LSHIFT, KEY_RCONTROL, KEY_LCONTROL, KEY_RALT, KEY_LALT, KEY_PAUSE, KEY_CAPSLOCK, KEY_ESCAPE, KEY_SPACE, KEY_PGUP, KEY_PGDN, KEY_END, KEY_HOME, KEY_LEFTARROW, KEY_UPARROW, KEY_RIGHTARROW, KEY_DOWNARROW, KEY_INSERT, KEY_DELETE, KEY_NUMLOCK, KEY_SCROLL, KEY_SEMICOLON, KEY_EQUALS, KEY_COMMA, KEY_MINUS, KEY_PERIOD, KEY_SLASH, KEY_LBRACKET, KEY_BACKSLASH, KEY_RBRACKET, KEY_APOSTROPHE, KEY_AX, KEY_OEM_102
Większość kodów mówi sama za siebie, więc raczej nie ma potrzeby ich opisywania.
UWAGA! Od łatki 0.9.18 modyfikacja wymaga aktywacji na zewnętrznej stronie. Po więcej informacji rozwiń zakładkę o nazwie „aktywacja modyfikacji”. Aktywację trzeba powtarzać co 7 dni.
Zawartość paczki(folder "scripts") kopiujemy do /res_mods/(patch)/
Aktualizacja: 24/10/2020 01:07
[1.11.1.3] safeShot
Prosta modyfikacja blokująca ostrzał w pojazdy sojuszników.
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 23/02/2021 05:25
[1.11.1.2] DamageLog by GambitER
Bardzo rozbudowana modyfikacja zapisu obrażeń, posiada rozbudowany log zebranych obrażeń(w tym typ amunicji, typ obrażeń oraz atakujący pojazd).
Mod działa niezależnie od panelu obrażeń – można go zainstalować ze standardowym lub jakimkolwiek innym.
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:29
[1.11.1.2] Zayaz Battle Interface
Bardzo praktyczny oraz popularny mod zmieniający interfejs panelu obrażeń.
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:29
[1.11.1.2] Mini Damage Panel
Minimalistyczna wersja domyślnego panelu obrażeń, zawierająca jedynie najbardziej istotne elementy.
Paczka nie zawiera żadnych dodatkowych skryptów, w odróżnieniu od zawartości modyfikacji w źródle.
Zawartość paczki należy skopiować do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:30
[1.11.1.2] WOT Tweaker Plus
Rozbudowana wersja Tweakera dla World of Tanks.
Poszczególne opcje według kolejności odpowiadają za:
- tweakerExhaust.wotmod – dym z rur wydechowych
- tweakerSmokeDead.wotmod – dym z wraków pojazdów
- tweakerShots.wotmod – płomienie i dym po wystrzale
- tweakerArmorHit.wotmod – efekt ostrzału pojazdów
- tweakerExplosion.wotmod – efekt wybuchu pojazdów/magazynu amunicji
- tweakerGroundHit.wotmod – animacje i efekty przy interakcji z obiektami(płot, budynek etc.)
- tweakerSkyFog.wotmod – mgła
- tweakerClouds.wotmod – chmury
Uwaga! Począwszy od wersji 1.4.1 mod będzie dodawany w wersji manualnej.
Wybrane pliki .wotmod należy skopiować do folderu /mods/(patch)/
Aktualizacja: 06/02/2021 04:30
[1.11.1.0] Config Tuner
Niewielka modyfikacja będąca alternatywą dla popularnego Tweakera umożliwiająca:
– obniżenie jakości dźwięku
– obniżenie poziomu detali obiektów
– wyłączenie dynamicznych oznaczeń
– wyłączenie efektu cząsteczek
– skompresowanie tekstur
Instalacja odbywa się poprzez dedykowany instalator, na końcu uruchamiamy plik ConfigTuner.exe
Aktualizacja: 06/02/2021 04:30
[1.11.1.0] Statystyki sesji
Modyfikacja wykazująca zestawienie statystyk sesji po wszystkich bitwach i nie tylko. Znajdują się tutaj takie informacje jak całość zarobku(na plus), procent wygranych, wolne doświadczenie, fragi itd.
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:30
[1.11.1.2] Vertical Techtree
Modyfikacja umożliwiająca powrót do starego, pionowego drzewka rozwoju(przed łatką 0.8.0). Posiada również kilka udogodnień i wiele opcji wyświetlania.
Zawartość paczki(czyli folder mods) kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:31
[1.11.1.2] Info Panel
Jest to niezależny panel informacyjny wyświetlający informacje o pojeździe, na który aktualnie spoglądamy – możemy go bez problemu dopasować do każdego typu celownika.
Konfiguracja modyfikacji
Aby uzyskać widok z podglądu powyżej należy przejść do centrum modyfikacji w garażu:
– następnie ustawić widok na „standard”.
Zawartość paczki kopiujemy do głównego katalogu gry.
Aktualizacja: 06/02/2021 04:31
[1.10.0.0-1.11.0.0] Wide Border of Maps
Modyfikacja która zmienia granice map na bardziej widoczne – są dostępne 4 różne opcje, w tym nawet kratkowanie i oznaczenie konkretnych sekcji.
Plik należy wypakować programem 7zip(jest to wymagane, ponieważ pliki są bardzo mocno skompresowane w formacie .7z), po tym zawartość skopiować do folderu /mods/(patch)/.
Aktualizacja: 10/08/2020 01:18
[1.11.1.0] Minimal Hangar
Modyfikacja zmieniająca hangar na bardziej „minimalistyczny”(czyli zupełnie bez tła). Działa niezależnie od tego, czy używamy garażu standardowego czy premium.
Plik kopiujemy do folderu World_of_Tanks/mods/(patch)/
Aktualizacja: 06/02/2021 04:32